Gå til innhold

Vietcong eller Line of sight: Vietnam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

vietcong er til de grader mye bedre :)

etter min mening, orker ikke skrive noe detaljert, skal pakke til kongeparken! KONGE

Lenke til kommentar

Den største forskjellen er at Vietcong er en fps og Line of Sight er mer som Hidden and Dangerous... både første og 3 - person hvor du kan veksle på hvilken spiller du vil kontrollere.

 

Jeg anbefaler iallefall Vietcong. Litt buggy, men lekkert og stemningsfylt. Det føles nesten som om du var der selv ;)

Lenke til kommentar

Vietcong.. er overlegent best... det er drit rått.. både LAN singel player og Online.... dette er det suverent beste spillet i år... 8)

 

det er ikke mange buggs i spillet hvis du laster ned patchen som ligger ute på sidene deres... men man må ha den usensurerte versjonen før spillet tar helt avv...

 

 

:woot:

Lenke til kommentar
OPF2 blir garantert bedre :p

hvis det blir Vietnam...noe jeg håper det ikke gjør, men det ser ut som, ifølge "logo" bildet dem har på OPF2 hjemmesida...:(

 

 

Blir som om å si da Doom kom ut; Doom 3 kommer til å bli myyye bedre. Anyway.. skal mye til for å komme på det nivået som vc er. Er vel ingen spill (bortsett fra H&D seff) som har den atmosfæren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...