Gå til innhold

Vietcong eller Line of sight: Vietnam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blander disse 2 spillene og jeg skjønner ikke helt om det er 2 forskjellige spill eller ikke. De ser jo søren meg kliss like ut kan noen forklare meg dette ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

vietcong er til de grader mye bedre :)

etter min mening, orker ikke skrive noe detaljert, skal pakke til kongeparken! KONGE

Skrevet

OPF2 blir garantert bedre :p

hvis det blir Vietnam...noe jeg håper det ikke gjør, men det ser ut som, ifølge "logo" bildet dem har på OPF2 hjemmesida...:(

Skrevet

OFP2 blir nok ikke Vietnam, men i samme tidensonen som Vietnam ;)

Uansett VC er et av de kuleste spillene så langt i år som jeg har prøvd :D

Skrevet

Den største forskjellen er at Vietcong er en fps og Line of Sight er mer som Hidden and Dangerous... både første og 3 - person hvor du kan veksle på hvilken spiller du vil kontrollere.

Jeg anbefaler iallefall Vietcong. Litt buggy, men lekkert og stemningsfylt. Det føles nesten som om du var der selv ;)

Skrevet

Vietcong.. er overlegent best... det er drit rått.. både LAN singel player og Online.... dette er det suverent beste spillet i år... 8)

det er ikke mange buggs i spillet hvis du laster ned patchen som ligger ute på sidene deres... men man må ha den usensurerte versjonen før spillet tar helt avv...

:woot:

Skrevet
.... dette er det suverent beste spillet i år...

Bare vent til Doom III, HalfLife 2, Far Cry og Chrome som kommer senere i år... 8)

Skrevet
OPF2 blir garantert bedre :p

hvis det blir Vietnam...noe jeg håper det ikke gjør, men det ser ut som, ifølge "logo" bildet dem har på OPF2 hjemmesida...:(

Blir som om å si da Doom kom ut; Doom 3 kommer til å bli myyye bedre. Anyway.. skal mye til for å komme på det nivået som vc er. Er vel ingen spill (bortsett fra H&D seff) som har den atmosfæren.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

personlig så syntes jeg skuffende AI ødela litt av single player stemningen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...