Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 hvorfor ikke nevne det hær ? Lenke til kommentar
troyka Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Me får ikkje lov til å ha minnepenn! Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Det skal være lov, står ikke det på den førstesia? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Vil helst ha alle ONTOPIC igjen, om temaet og ideer. Ikke om jukst og oversettelsesprogram. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Kunne noen bare ramset opp noen nettsider eller artikkler med fakta om humor? Alle slags mulige saker som kan være nyttige. edit: Fant noen selv nå Endret 7. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Me får ikkje lov til å ha minnepenn! Rart, for vi fekk utdelt heilt nye minnepenna som vi fekk bruke til forberedelsen og til eksamen^^ Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) @troyka om minnepenn Joda minnepenn skal være lov, hvis skolen nekter. Kan du bare vise de den offisielle eksamenssiden, ligger i førsteposten. Der står det at det er lov, og det er de reglene skolen skal følge. Endret 7. mai 2009 av Jonhe008 Lenke til kommentar
MVR Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Knewt: Veldig imponerende! Bra arbeidsinnsats! Gleder meg til å høre hva resulttet av eksamen din blir... Når får vi forresten høre resultatet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Knewt: Veldig imponerende! Bra arbeidsinnsats!Gleder meg til å høre hva resulttet av eksamen din blir... Når får vi forresten høre resultatet? Får det ikke før vi får karakterkortet/boka på avslutningen Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Knewt: Veldig imponerende! Bra arbeidsinnsats!Gleder meg til å høre hva resulttet av eksamen din blir... Når får vi forresten høre resultatet? Får det ikke før vi får karakterkortet/boka på avslutningen Får vi eksamenskarateren da også? Eller når er ferdigrettet? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Knewt: Veldig imponerende! Bra arbeidsinnsats!Gleder meg til å høre hva resulttet av eksamen din blir... Når får vi forresten høre resultatet? Får det ikke før vi får karakterkortet/boka på avslutningen Får vi eksamenskarateren da også? Eller når er ferdigrettet? Får den skriftelige eksamenskarakteren sammen med karakterboka/kortet på avslutningen av 10. Det bli vi fortalt. Lenke til kommentar
PaRaNo1D Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Fant forresten et program som oversetter fra Bokmål til Nynorsk visst noen er intereserte. Google Nyno 3.1 Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg har nå tatt med på karikaturtegningene dette : -Danske Jylland posten publiserte karikatur tegningene -Ytringsfrihet -hvordan man tolket dissebildene -Islamske verden hadde store demonstrasjoner. De som publiserte dette tok dette tilbake og unnskylte seg Er det noe mere jeg MÅ ha med ? kom gjerne med innspill Lenke til kommentar
mayolin Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg har nå tatt med på karikaturtegningene dette :-Danske Jylland posten publiserte karikatur tegningene -Ytringsfrihet -hvordan man tolket dissebildene -Islamske verden hadde store demonstrasjoner. De som publiserte dette tok dette tilbake og unnskylte seg Er det noe mere jeg MÅ ha med ? kom gjerne med innspill Det høres litt sånn utenfor oppgaven ut... oÔ Lenke til kommentar
polizei Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg tenker mer en oppgave knyttet til sidene www.dubestemmer.no.. en oppgave hvor man kan skrive om mobbing / mobbing over nettet..+ risiko og konsekvenser ?? Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 temaet er jo helt IDIOTISK ! kjenner jeg blir sur ! Lenke til kommentar
Ghostredier Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg tenker mer en oppgave knyttet til sidene www.dubestemmer.no.. en oppgave hvor man kan skrive om mobbing / mobbing over nettet..+ risiko og konsekvenser ?? men en fag tekst om mobbing ? ville ha sett for meg at den heller hadde passet til skjønnlitterær Lenke til kommentar
Justice123 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Hey, kan noen greie ut GODT OG TYDELIG forskjell mellom kåseri og essay(ikke henvis til andre sider). OG GODE EKSEMPLER PÅ KÅSERI? kAN NOEN GI F.EKS START PÅ ET KÅSERI OM HUMOR SOM SLO FEIL AN? Lenke til kommentar
polizei Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg tenker mer en oppgave knyttet til sidene www.dubestemmer.no.. en oppgave hvor man kan skrive om mobbing / mobbing over nettet..+ risiko og konsekvenser ?? men en fag tekst om mobbing ? ville ha sett for meg at den heller hadde passet til skjønnlitterær det er jo kjempe masse å skrive om mobbing som passer inn i en saktekst da? Lenke til kommentar
Ketil9 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Har samlet sammen en del av infoen i alle de uploada dokumentene, gadd ikke gå gjennom nettsidene. Det står noen sjangertips, ideer og litt tilfeldig informasjon om emnet. Sjangertips_ideer_og_info.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå