Gå til innhold

Rimelig vin med lav alkoholprosent


Anbefalte innlegg

Hei!

 

I forbindelse med russeknuter skal noen kamerater og jeg hive nedpå en flaske med vin på 20 minutter. Det er da snakk om 0,75l valgfri vin. Den skal naturligvis være billig, men like viktig er det at denne er så svak som mulig - vi har jo ingen planer om å bli dårlige! Vinen kan også være vin i den aller vageste forstand om nødvendig, så alle typer vin er interessante.

 

Vinmonpolet har, sikkert av noen etiske grunner, ikke mulighet for å sortere produkter etter alkoholprosent, og det virker lite fristende å bla gjennom flere hundre typer vin. Jeg spør derfor dere om konkrete viner, eller vintyper, som har lav alkholprosent og er billige. De svakeste jeg finner har en tendens til å være latterlig dyre.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan melde om at vinen the_last_nick_left anbefalte absolutt gjorde trikset, og rant pent ned godt innen fristen. Søt som faen, men likefullt veldig lettdrikkelig. Vi handlet den fra polet og rett ned i en park og drakk den, og det var ingen ordentlig hindring at den ikke var kjølt, selvom jeg kan tenke meg det kunne gjort det enda lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...