Gå til innhold

Øya 2009 i middelalderparken

Kakofoni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal jobbe frivilig og jeg kommer til å få med meg alt. Jobber som opprigg før festivalen. Da er alt arbeidet ferdig når festivalen starter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som kom inn bare med pressekortet sitt, selv om han ikke hadde jobb. Han sa at han kjørte som frilanser og "sikkert fant noen som ville kjøpe bildene". Funka :)

Skrevet

Og dere slipper å sitte ned på noe av de kvalmeste toalettene som eksisterer i verden. På Roskilde var det jo stadig en herlig topp som steg opp fra doen når det begynte å bli lenge siden de hadde tømt.

Sånn har jeg heldigvis til gode å oppleve på Øya, da. :p

Skrevet

Ulver skal spille på Øya. Dette blir et av festivalens høydepunkt! Jeg er så glad for at jeg får bo i Gamlebyen under Øya. Er virkelig bare et (meget godt) steinkast unna! :mrgreen:

Skrevet

Øya blir sinnsykt bra i år!

Kåre & the Cavemen, bob hund, Cocktail Slippers, Fjorden Baby, Jay Reatard, Monotonix, Pony the Pirate, Soft Pack, Snöras og Vampire Weekend! Gleder meg villt

Skrevet

Tror de aldri har hatt et så bra program! Mener de skrev noe sånt et sted også ...

Noen som vet hvordan det er å være vakt btw? Det var det det ble som frivilligjobb på meg.

Skrevet

Det beste med øya i år er klubbdagen og The Adolescents på Garage, kjedelig at jeg ikke har festivalpass så jeg må betale, men samma f, betaler gjerne halve stipendet mitt for å se dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...