Gå til innhold

Hva kan dette sammenliknes med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje det yter mer enn gf4mx, men så mister du litt av de fancy

effektene som er innebygget i gf4 serien.

 

GF4MX, er jo bare ett litt raskere GeForce2. Det har FÆRRE effekter enn et GeForce 3.

 

Som Id Software sa: "..Doom3 will play better on a GeForce3 than a GeForce4 MX.."

Lenke til kommentar
Det er det første i serien så kom ut. nVIdia slapp Ti-serien i ettertid. Der Ti200 er litt tregere, og Ti500 er litt raskere.

 

Så kortet er midt i mellom....  

 

Samme som jeg har, bare jeg har MSI sin versjon.

 

Har du testet den i 3d mark 2001se? Kan du evt si dine spes. på pc og hvor mange poeng du fikk?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat det samme kortet. Men har ikke prøvd video in muligheten. Kortet jeg har kan glatt overklokkes til 260/570 (orginalt for gf3ti200 er 175/400) med standard kjøling.

 

Yter også ganske bra. Jeg har en xp1600@1900 og får tett oppunder 10000 poeng i 3dmark01se. Klarer alle spill meget bra

 

Kortet har også dvi utgang.

 

Det var også ganske billig vil jeg si!

Lenke til kommentar

Det står ikke om det er et ti200 eller ti 500 kort. Dårlig å ikke opplyse om dette. Hvis det virkelig er et orginalt geforce 3 kort (ikke ti200/500), så burde dette være mye eldre enn 1 år. Ytelsen ligger sikkert litt under ett radeon8500le 64mb som du får kjøpt til rundt 650 kroner.

 

kanskje det yter mer enn gf4mx, men så mister du litt av de fancy effektene som er innebygget i gf4 serien.
Det yter bedre enn gf4mx, og de effektene geforce4ti har i tillegg er ikke verdt å tenke på . Forskjellen er for liten til det. (dx8 vs 8.1?)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...