faldmo Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 tankens aggro har ikkeno å si, du har omen for en grunn, bruk den. En tanks oppgave er ikke å holde 383743874TPS men og holde aggro, om en arcane mage (feks) føler for å poppe alle CDs og nuke som faen fra starten så er det lite jeg kan gjøre som tank uansett. og når du har en "Jeg bygger så mye aggro når jeg DPS'er at jeg vet jeg selv hadde holdt aggro fra meg"-mentalitet så håper jeg virkelig at du dør ofte. For folk er forskjellige skillwise uansett, om jeg skulle gjort det samme så skal jeg DPSe med RF på da fordi jeg hadde klart å holde aggro fra meg selv? get a grip, begynn å fokuser og spill skikkelig istedenfor å whine over ting som helt klart er din egen feil
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 At en som nettop begynte å tanke holder bedre aggro en folk som har tanket siden pre-tbc er nå på meg litt rart. Og alle tanker i hele verden burde klare å holde aggro fra en retri pala som begynner å angripe tankens target 3 sekunder etter at tanken føyk inn. Klarer man ikke det så kan man legge hele dritten på hylla, og det sier jeg til folk å.
faldmo Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 For det er så vanskelig å tanke som prot-palla amirite? Og nei, alle burde ikke det, om du har noe decent gear og spiller riktig kan du få inn ganske bra burts i starten så om du har en litt undergeared/mindre god tank så kan dette lett skje. Slutt å skyld på andre fordi du er dårlig, takk
nagina Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Om tanken har bestemt og marker targets og DPS går på noe helt annet (ja pugs) så er det DPS sin feil om man dør. Tanken viser klart og tydelig at han vil gi først sunders til skull for å ha kontroll, skal en av (typisk melee) DPS angripe annet target å dø av det så vil jeg si at det er DPS sin skyld. Alle er ikke like flink når det kommer til pugs, vær klar over det.
Hansoen Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hvis en tank marker skull, så må man ha det targete under kontroll etter 3 sekunder. Sånn er det bare! Hvis tanken må ha 10 sekunder per target blir man jo aldri ferdig.
Sink Skrevet 5. mai 2009 Skrevet 5. mai 2009 Hvis en tank marker skull, så må man ha det targete under kontroll etter 3 sekunder. Sånn er det bare! Hvis tanken må ha 10 sekunder per target blir man jo aldri ferdig. "Ikke dps onyxia før tank har hu på 97%" "Good times" yeright. :---D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå