Gå til innhold

Hva feiler det spillutviklerne?


Anbefalte innlegg

Så her gnidde jeg meg i hendene, endelig Total War Empire i hus. Installere.... Steam kan ikke starte, installasjonen avsluttes.

 

Hvorfor i huleste må jeg ha steam for å bruke spillet? Min PC er ikke på nett og en kan jo ikke installere steam uten nett og ikke spillet uten steam. Jeg trodde jeg skulle klikke i går...

 

Hva skjer med verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer med folk som ikke har tilpasset seg dagens teknoligiske krav?

 

Et spill som Empire: TW krever nett tilkobling slik at du kan laste ned patcher. Eller ønsker du å spille en beta?

 

Og hvorfor har du en pc som klarer å kjøre empire: TW uten å ha den koblet til nett?

Endret av toeblast
Lenke til kommentar
Hva skjer med folk som ikke har tilpasset seg dagens teknoligiske krav?

 

Et spill som Empire: TW krever nett tilkobling slik at du kan laste ned patcher. Eller ønsker du å spille en beta?

 

Og hvorfor har du en pc som klarer å kjøre empire: TW uten å ha den koblet til nett?

 

Jeg er helt enig med det Toeblast sier.

Man må følge med i tiden.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det hadde vært kjekt å kunne velge om man ville bruke Steam, men selv syns jeg det er veldig praktisk å ha spillene der nå som den første skepsisen har lagt seg.

 

Du kan tross alt laste ned spillene så mange ganger du vil på så mange pcer du vil. Jeg har ikke tall på hvor mange spill-CDer som har forsvunnet opp igjennom tidene. Nå kan jeg når som helst gå inn og be om en fersk installasjon av et av spillene i Steamsamlingen.

 

I dag er det vel heller uvanlig å ha ikke ha konstant nettilkobling på en spill-PC så jeg tror Steamløsningen fungerer mye bedre for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Hva skjer med folk som ikke har tilpasset seg dagens teknoligiske krav?

 

Et spill som Empire: TW krever nett tilkobling slik at du kan laste ned patcher. Eller ønsker du å spille en beta?

 

Og hvorfor har du en pc som klarer å kjøre empire: TW uten å ha den koblet til nett?

 

Nå er jo det kjedelige at spiller fortsatt ER en beta.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du får sette pcen din på nett en liten stund. legg inn steam. legg inn spillet . kjør spillet 1 gang i online mode . så kan du kjøre det i offline mode. kommer det beskjed om at spillet må kjøres i online mode for å fungere igjen , er det ikke noe annet å gjøre. men det skal da funke i offline mode igjen. steam kan være litt vrang på det området

Lenke til kommentar
Hva skjer med folk som ikke har tilpasset seg dagens teknoligiske krav?

 

Et spill som Empire: TW krever nett tilkobling slik at du kan laste ned patcher. Eller ønsker du å spille en beta?

 

Og hvorfor har du en pc som klarer å kjøre empire: TW uten å ha den koblet til nett?

 

Og hva med dem som rett og slett ikke bor sånn at de kan ha internett? Ikke alle som bor i byene eller i områder som har vanlig internett heller. Er jo en grunn til at man kjøper et produkt i en boks.

Et xbox360 spill eller Ps3 spill kan spilles rett utifra cden så lenge man har maskinen, hvorfor skal man ikke kunne gjøre det samme med pc?

 

Det er en dårlig trend å selge et produkt fysisk i butikk for å så kreve online verifikasjon.

Lenke til kommentar

i hans ståsted leste han ikke på coveret at han trengte Internett, så jeg har full medlidenhet for hans del. jeg mener det er galt av spilleprodusentene å tvinge på ekstra program, og det er derfor piratkopiering er et problem. folk ønsker å selv eie det spillet de kjøpte, ikke låne det fra produsentene

Lenke til kommentar
Og hva med dem som rett og slett ikke bor sånn at de kan ha internett?

Da kjøper man ikke data heller.

 

De som bor i en by kjøper ikke traktor.

De som bor i innlandet kjøper ikke båt

 

Veldig svart hvit vi er da? Bare fordi man ikke bor ved vannet kan man jo eie hytte og båt ved vannet, fordi man bor i byen kan man ikke ha sommerhus på landet med en traktor og fordi man ikke har internett kan man da ha pc for det.

 

Koste jeg gløgg i hjel i flere år uten internett ved å spille singleplayer spill ;)

Lenke til kommentar

Enig med at det er teit for de som ikke vil ha internett på pcen.

Sånn er det på battlefield 2142 også, logge inn for å komme inn i spillet, selv singelplayer.

Sansynligvis har 99% av alle pcer som kan dra spillet nett og dette faller naturlig inn hos produsentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...