Laksen 0 Report post Posted April 29, 2003 Har noen erfaring med dette videokameraet? Håper dere tar der tid til å hjelpe? Mvh. Laksen Quote Share this post Link to post
Rikky 7 Report post Posted April 29, 2003 Har det, men har ikke fått prøvd det så mye. Men jeg er veldig fornøyd så langt. Quote Share this post Link to post
Laksen 0 Report post Posted April 30, 2003 Betalte du mye for kameraet eller? Quote Share this post Link to post
Rikky 7 Report post Posted April 30, 2003 12 tusenognoe på www.mpx.no. Quote Share this post Link to post
Laksen 0 Report post Posted April 30, 2003 videokvalitet? stillbildekvalitet? BT? Brukervennlig? Quote Share this post Link to post
Rikky 7 Report post Posted April 30, 2003 Joda, alt det virker veldig bra (hvertfall for mitt vedkommende), bortsett fra BT, det tror jeg ikke du har bruk for i det hele tatt... Er vel bare der for å koble opp mot nett med et modem. Quote Share this post Link to post
royrogers 0 Report post Posted April 30, 2003 Har det analog inn/ut Royrogers Quote Share this post Link to post
Laksen 0 Report post Posted April 30, 2003 Har det analog inn/ut Ja Royrogers Quote Share this post Link to post
Laksen 0 Report post Posted May 6, 2003 Må si jeg er veldig fornøyd så langt! Litt snodig det med zoom knappen, men ellers ingen ting å utsett på det kjøpet!! Anbefales Ps:Kjøp med ett litt større batteri Quote Share this post Link to post