Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup V


lilleru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man stikker ikke i cup-kamper, selv hvor mye man ligger under. Det blir helt latterlig.

 

Jeg vant 4-1 første kamp, og ledet 4-0 til pause da KRISS stakk fra kampen.

Ï tilegg kan ikke KRISS spille med Vidic i sin neste kamp i cupen, da han ble utvist i andre kampen.

 

Men igjen, man STIKKER ikke i cup-kamper.

 

EDIT: Selv om man taper, så spiller man hele kampen, om man ikke klarer det. Har man ingenting i en slik cup å gjøre.

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar

Wisbatov 2 - 1 Termo

Termo 0 - 5 Wisbatov

 

Takk for kampene, du var overlegen i banespille, ekstremt solid defansivt og flink til å utnytte sjangsene du fikk, særlig i starten og drepte i realiteten begge kampene tidlig selv om jeg reduserte til 2-1 i den andre kampen. Godt spilt :)

Lenke til kommentar

Takk som sagt vant jeg begge kampene, og står dermed med 10 poeng etter mine 6 kamper. Jeg følte at det meste av banespillet mitt satt samtidig som effektiviteten var der. Jeg pleier alltid å ha mest ballinnhav uten uttelling. men i dag satt alt. Jeg er dessuten enig med Dexter når det gjelder det å stikke fra kamper. Det er uakseptablet, man vil alltid kunne klare å fullføre de siste fem eller seks minuttene, og det er helt unødvendig å måtte gjøre sånt i en turnerning på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg kan si i fra allerede nå at jeg ikke har mulighet til å spille i morgen, og hvis Tlf eller Fryseboks vil spille i dag må vi ta det nå umiddelbart. Hvis fristen er i morgen 23.59 så har jeg ikke sjangs, i og med at jeg ikke kommer hjem før på søndag. Men kan gjerne spille ferdig gruppespillkampene da. Personlig synes jeg også det er litt kort frist med å gjennomføre gruppespillkampene på 3-4 dager, jeg vil foreslå å flytte fristen et døgn, men hvis det er bare jeg som ikke klarer det eller noen har veldig store innvendinger får jeg bøye meg. Jeg har vært tilgjengelig hele kvelden, men desverre kun fått spilt to kamper. Klandrer ingen andre i gruppa for det da tilfellet var omvendt i går, men kan tyde på at fristen er en smule kort :)

Lenke til kommentar

Termo: Kampene dine blir uansett ikke utslagsgivende på noen som helst måte hvis du ikke slår Tlf. (som for øvrig slo meg 5 - 0 (andre kamp 1 - 1)) med kalassifre, og det eneste som skjer da er at jeg kan ta førsteplassen, men da må du vinne med ganske mye noe som jeg ser på som usannsynlig (da Tlf. er en av de beste på forumet). Fryseboks1 hadde muligheten til å ta 2. plassen i gruppen hvis jeg tapte poeng i kampene våre, men uansett om han tar seks poeng nå så står jeg med et poeng mer enn han. Jeg vil gjerne at alle skal få spilt kampene sine, men hvis cupen skal gå videre denne helgen så vil tabellen uansett være:

 

1. Tlf.

2. Wisbatov

3. Fryseboks1

4. Termo

Lenke til kommentar

Er bare såvidt jeg orker å spille i kveld. Synes det er frustrerende at vi aldri får spilt kampene våre Thorvaldo, spesiellt ettersom jeg har vært tilgjengelig hver eneste kveld med unntak av denne fredagskvelden mellom 2000 og 2300, men det må nesten være lov å tilbringe en fredagskveld foran tven. Det må nesten gå an å være litt mer på hogget etter å spille kampene når du først melder deg på en slik cup. Det er strengt talt faktisk bare vår gruppe igjen nå hvor de resterende kampene kan ha noe å si for hvem som går videre.

 

Hvis tc og luna skulle få spilt kampene sine og luna ikke skulle klare å ta poeng så tror jeg bare jeg dropper kampene mine mot thorvaldo. Både jeg og tc vil ganske sikkert ta poeng mot thorvaldo og kampene vil dermed ikke å noe å si for hvem som går videre. På meg så virker thorvaldo helt uinteressert i å ta kampene ettersom jeg i tillegg til å ha vært aktiv på forumet også har sent PM og melding på PSN uten å ha fått noe svar :dontgetit:

post-142804-1240611143.jpg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Termo: Kampene dine blir uansett ikke utslagsgivende på noen som helst måte hvis du ikke slår Tlf. (som for øvrig slo meg 5 - 0 (andre kamp 1 - 1)) med kalassifre, og det -eneste som skjer da er at jeg kan ta førsteplassen, men da må du vinne med ganske mye noe som jeg ser på som usannsynlig (da Tlf. er en av de beste på forumet). Fryseboks1 hadde muligheten til å ta 2. plassen i gruppen hvis jeg tapte poeng i kampene våre, men uansett om han tar seks poeng nå så står jeg med et poeng mer enn han. Jeg vil gjerne at alle skal få spilt kampene sine, men hvis cupen skal gå videre denne helgen så vil tabellen uansett være:

 

1. Tlf.

2. Wisbatov

3. Fryseboks1

4. Termo

 

Støtter det der wisbatov. Hvis vi ikke får spilt resten av kampene i gruppa pga tidsfristen, er det nok den tabellen der som teller. :)

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Enig Steen. Er ganske synd at folk melder seg på her og ikke er aktiv i det hele tatt. (Litt kanskje men det holder strengt tatt ikke). Vi gjør det på den måten du sier der.

 

Bare så ifra hvis du er her innen et par timer i natt med mindre du sover da... :p

 

Kan hende jeg har litt tid om senkvelden i morgen, men kan bli vanskelig.

 

EDIT: Ah se der ja, my country! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Det er faktisk litt trist for cupen at jeg, tc og luna havnet i samme gruppe. Etter å ha spilt mot begge må jeg si at begge spillerne til tider imponerte stort, og jeg er sikker på at samtlige av oss hadde gått videre i en annen gruppe. Selv er jeg nærmest sikret videre avansement etter å ha tatt poeng fra dem begge og kommet ut fra det med god målforskjell. Blir spennende å se hvem som går seirende ut av kampene dere imellom, blir på en måte en slags gruppefinale :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...