Gå til innhold

Internett kan bli «kabel-TV» i Europa


Anbefalte innlegg

Linker til VG her:Nettet kan bli "kabel-tv" i EU

 

 

Slik jeg forstod det så (hvis forslaget ble stemt igjennom) må man betale bompenger for å kunne surfe fritt?

Altså de som tjener på dette er jo underholdningsbransjen igjen, litt lobbyvirksomhet kan jo dette bli litt skummelt. Hvilke konsekvenser kan det ha? bortsett fra at vi ikke kan laste ned torrents(som i og for seg ikke har så veldig store konsekvenser). Men det blir jo vanskelig å bruke det på en lovlig måte.

 

Er dette nærmest bare for å få ekstra lesere på VG eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er jo at si lyse forseksempel bare tillater deg å se nett-tv fra lyse. Vil du se fra nrk, koster det ekstra, vil du se på youtube koster det ekstra.

 

Noen tjenester kan også bli eksklusivt for en spesiell leverandør, som foreksempel Canal+ kanalene er for Canal Digital mottakere.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Enda et frontangrep på ytringsfriheten fra totalitære politiske krefter hånd i hånd med globalister og underholdningsbransjen, den eneste grunnen til at slike forslag kommer opp er fordi globalister/politikere formerlig brenner etter å sensurere alt som inneholder et snev av fri debatt/informasjon, de sier at de skal gå til angrep på "pirater" men dette er er egentlig kun et påskudd for å ramme den egentlige "fienden"; de alternative informasjonskildene og aktiviteten rundt dem.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Hehe, ser at jeg hadde misforstått litt da. Som kabel-tv? hørtes kvalmt ut, vi betaler jo allerede for å kunne bruke internett. Godt det stemmes i mot. Men slik jeg forstod det så var det vel i Frankrike det var så mye motstand, var det generelt i europa også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...