Gå til innhold

Slutt på laderkaos i bilen?


Anbefalte innlegg

Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity.

 

Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity.

 

Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon.

Igjen

I artikkelen formulert slik at man skulle tru at belkin var den første (som du kunne lese fra den andre posten min)

 

Og bildet jeg kom med ble vist på grunn av Frobe sin post

 

conflict: Det har skjedd før, men er ikke ofte

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar
I artikkelen formulert slik at man skulle tru at belkin var den første (som du kunne lese fra den andre posten min)

Jeg synes det var veldig godt presisert at denne laderen får plass inni sigarettenneren. Dette var det eneste i artikkelen som fanget min interesse.

Ja det var det, men det ble i tillegg formulert slik at dette var noe nytt

Deriblant tittelen og første setning

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan se finnes det ingen (dvs. 0 - null) butikker i Norge som selger en tilsvarende lavprofils sigarettennerlader som denne. Ei heller finnes det utenlandske butikker eller eBay-selgere som kan levere en tilsvarende lader til Norge. Laderen hos Amazon.com (som noen linket til) leveres kun til "Continental US Street". Dette er den samme som selges på eBay, fra samme selger: Eforcity.

 

Det hadde vært greit om folk tok seg bryet med å tenke litt før de skrev, så hadde vi sluppet flere sider med misvisende informasjon.

Joda, det finnes noen som sender til Norge. Dessuten var det ikke det folk hevdet, men derimot at Belkin ikke var først ute.

Lenke til kommentar
Mye kjekkere å bare ha skikkelig stikkontakt i bilen... ;)

Nei, egentlig ikke.

1. 12V DC->230V AC->5V DC er langt mindre effektivt enn 12V DC->5V DC

...

Veldig få moderne biler som leverer 12V DC på siggarettenneren. Typisk dreier det seg om 13,5 - 19V DC, avhengig av bilmerke og model. Men ellers har du rett; effektiviteten er noe helt annet. Men enda viktigere, prislappen på laderen...

Lenke til kommentar

Rart hvor forskjellig folk leser artikler. Det står da spesifikt at dagens løsninger er en klump i sigarettenneren, og at denne er en løser problemet ved å være diskret og ikke stikker spesielt ut. Det står derimot ikke at dette er det første produktet som løser problemet.

 

 

Så protesterer en rekke folk og lenker til produkter som er en diger klump i sigarettenneren (som jeg har flere av fra før) fordi disse finnes.

 

Ja, de finnes, og er til og med nevnt i artikkelen. Poenget må da være at whoever kommer med et slimline produkt. Og det er sannelig ikke mange slimline-versjoner av denne produkttypen, jeg har søkt gjentatte ganger og endt opp med en diger klump i sigarettenneren.

 

Videre er vel dette skrevet som en produktomtale og ikke som breaking news, noe som vel må være tillatt på et hardwarenettverk.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...