Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler.  :evil:

 

NED MED MONARKIET!!

De gjør jo ikke annet enn å snylte på skattepenger allikavel!

 

 

:woot:

Lenke til kommentar

Whææ har hun født allerede? Viste at hun var gravid, men ikke at det var nå hun skulle ha barn.

NED MED MONARKIET!!  

De gjør jo ikke annet enn å snylte på skattepenger allikavel!  

Er enig med deg i Ned med monarket.

Men at de bruker pengene er nok et galt bilde. Tenk bare hvor mye turistinntekt de skaffer Norge? Leste et sted at hvor vær krone vi brukte på kongefamilien fikk vi 4 tillbake i turistinntekt.

Det er god rente det.

Lenke til kommentar
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0' date='1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler. :evil:[/quote']

 

NED MED MONARKIET!!

De gjør jo ikke annet enn å snylte på skattepenger allikavel!

Alternativet til et monarki er at vi får en president. Han kommer til å bruke myyyyyye mer enn det kongefamillien gjør i dag (se bare på USA. valg reklamene koster ufattelige summer). Det er billigest med monarki .

Lenke til kommentar
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler. :evil:

 

NED MED MONARKIET!!

De gjør jo ikke annet enn å snylte på skattepenger allikavel!

Alternativet til et monarki er at vi får en president. Han kommer til å bruke myyyyyye mer enn det kongefamillien gjør i dag (se bare på USA. valg reklamene koster ufattelige summer). Det er billigest med monarki .

Dessuten trur jeg at en president ikke vil utgjøre noe forskjell fra kongen(bortsett fra at presidenten blir et stort pengesluk)

 

Tilbake til saken:

Maud-Angelika, jevligt røtent navn da!

Lenke til kommentar
Leste et sted at hvor vær krone vi brukte på kongefamilien fikk vi 4 tillbake i turistinntekt.

Kan vi ikke bare fyre av hele oljefondet på kongefamilien da? Hvis det er 500 mrd. i fondet nå, vil vi jo sitte igjen med 2000 mrd. Da kan vi ta de 1500 mrd. og dele de på Norges befolkning. Det blir over 300000 på hver av oss :woot:

Lenke til kommentar
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler. :evil:

 

NED MED MONARKIET!!

De gjør jo ikke annet enn å snylte på skattepenger allikavel!

Alternativet til et monarki er at vi får en president. Han kommer til å bruke myyyyyye mer enn det kongefamillien gjør i dag (se bare på USA. valg reklamene koster ufattelige summer). Det er billigest med monarki .

Dessuten trur jeg at en president ikke vil utgjøre noe forskjell fra kongen(bortsett fra at presidenten blir et stort pengesluk)

 

Tilbake til saken:

Maud-Angelika, jevligt røtent navn da!

 

Ja jeg veit. norge kommer til å bli mobba i utlandet pga av det navnet.

Lenke til kommentar
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler.  :evil:

Litt interessant at du bryr deg så mykje at du let deg irritere av det, tilogmed nok til å starte ein tråd her...

Lenke til kommentar
Dagen i dag (eller i morgen) er uoffesiell sørgedag. Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler.  :evil:

Litt interessant at du bryr deg så mykje at du let deg irritere av det, tilogmed nok til å starte ein tråd her...

 

Tilogmed starte en tråd. Du får det til å høres ut som et stort prosjekt.

Lenke til kommentar
Maud hadde jo vært greit nok for seg selv, men når man skal blande inn pr0n-navn som Angelica, så blir det litt.. hm, ja.. ikke det beste navnet, akkurat.

Enig!

 

Navnene hver for seg er fine men sammen blir det en rar kombinasjon. Nesten som Clarence-Gunnar, børre-mohammed eller Anne-Pamela.

Lenke til kommentar
Nyhetene blir oversvømt av dritt som 0,1% av norges befolkning bryr seg om. Du gjettet rett. Nemlig om barnet til merta. FY skitt så lite jeg bryr meg om kongelig bryllup og fødsler.  :evil:

Ja sant, men det er faktisk mangen som gjør det, og det må du gota enten du liker det eller ikke :yes:

Eg personlig vil ha en konge familie, så selve kongehuset har eg ikke noe imot.

Lenke til kommentar
Maud hadde jo vært greit nok for seg selv, men når man skal blande inn pr0n-navn som Angelica, så blir det litt.. hm, ja.. ikke det beste navnet, akkurat.

Enig!

 

Navnene hver for seg er fine men sammen blir det en rar kombinasjon. Nesten som Clarence-Gunnar, børre-mohammed eller Anne-Pamela.

 

@Børre-Mohamed: :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...