Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når kan man si en gutt og jente er i ett forhold sammen?


Gjest Guest_Confused_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Confused_*

Hei!

 

Jeg har ett problem, for å forklare kommer bare en kort briefing:

Jeg desperat jomfru - traff drømmedama - ett par dater - en liten pause - sex - gjør flere ting ilag nå - introdusert oss for våre venner.

Ja, er det jeg vil kalle for typisk kjærestepar egentlig nå. Men her er problemet mitt. Ingen har sagt vi er sammen, vet ikke om vi er det. Hun sier jo ingenting? Begge sier vi er utrolig glad i hverandre og sånne ting.

 

Det gjør meg gal egentlig, ettersom hun stadig er på fester hvor jeg ikke er. Hvor hun har et stort nettverk av både gutter og jenter som venner.

Hun føler seg mye tryggere på meg da, gutten med bare guttevennene.

Men seriøst sett på det...er hun egentlig bare ute etter en flørt lurer jeg på nå?

Er det ikke jenter som tar den forhold samtalen?

 

Mye av grunnen til min syklige sjalusi/urolighet. Er at hun rett får vi begynte å ha sex nevnte at hun likte en annen kamerat bedre enn meg, og ville se ann oss? :ermm: Sånt setter dype spor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter.

Takk

Skal si dere fikk åpnet øynene mine der...

Når jeg tenker meg om varte jo den pausen i noen uker, nok til at hun sikkert rakk å prøve seg og bli avvist av kameraten hennes.

Kjenner jeg blir sint her jeg sitter nå, føler jeg har vært rimelig blind.

Må nok bare ta en jævlig samtale ja... :hmm:

Lenke til kommentar
Mye av grunnen til min syklige sjalusi/urolighet. Er at hun rett får vi begynte å ha sex nevnte at hun likte en annen kamerat bedre enn meg, og ville se ann oss? :ermm:

 

Beklager at jeg ler, men dette er jo helt drøyt! :!:

 

Det her hadde jeg virkelig aldri funnet meg i. Vil du virkelig være sammen med "drømmedama" når du vet at hun egentlig vil ha noen andre?

Lenke til kommentar

Ikke for å være slem, men er ikke det barna holder på med? "Er vi kjærester nå eller??"

 

Selv om du ikke har "hoppet i høyet", så trenger du absolutt ikke være desp for det.

 

Men hvis hun seriøst sa at hun ville se ann forholdet, så dump henne tvert. Slike remaposer på to ben holder man seg for god til, de kan ødelegge mye. Seriøse jenter/ kvinner holder absolutt ikke på med et slikt spill som hun gjør.

Lenke til kommentar

Du burde snakke med dama før du legger en plan for hva du skal gjøre neste liksom. Kan være nyttig å høre en mening fra den andre parten i forholdet eller ikke-forholdet deres :p mange ganger er det damene som er desperate etter å slå seg til ro med "den ene" gutten så denne situasjonen var ny. Og en ting til; bare for at hun har et annet nettverk enn deg, betyr ikke at hun ligger med kompisen din og andre gutter. ;)

Lenke til kommentar

Ojsann..

Her tror jeg du bare må ha det gøy med henne, og bruke henne på samme måte som hun bruker deg. Det er tydelig (ja, hun har jo til og med sagt det med ord) at hun har det som et andrevalg, og kun som et tidsfordriv til hun finner noe bedre.

 

Så.. Ha det gøy, lev livet, og kos deg med henne til du finner noe bedre. :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har ett problem, for å forklare kommer bare en kort briefing:

Jeg desperat jomfru - traff drømmedama - ett par dater - en liten pause - sex - gjør flere ting ilag nå - introdusert oss for våre venner.

Ja, er det jeg vil kalle for typisk kjærestepar egentlig nå. Men her er problemet mitt. Ingen har sagt vi er sammen, vet ikke om vi er det. Hun sier jo ingenting? Begge sier vi er utrolig glad i hverandre og sånne ting.

 

Det gjør meg gal egentlig, ettersom hun stadig er på fester hvor jeg ikke er. Hvor hun har et stort nettverk av både gutter og jenter som venner.

Hun føler seg mye tryggere på meg da, gutten med bare guttevennene.

Men seriøst sett på det...er hun egentlig bare ute etter en flørt lurer jeg på nå?

Er det ikke jenter som tar den forhold samtalen?

 

Mye av grunnen til min syklige sjalusi/urolighet. Er at hun rett får vi begynte å ha sex nevnte at hun likte en annen kamerat bedre enn meg, og ville se ann oss? :ermm: Sånt setter dype spor.

 

Hun er løs. Man kan ikke hoppe fram og tilbake på gutter på den måten, "prøvekjøre" de før man bestemmer seg, mener jeg blir helt feil. Det at hun sa at hun ville se dere an burde jo åpnet øynene dine med en gang. Ser ut som du må ta en alvorsprat ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...