Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy flate så elendig Navigon er på Android

 

 

Det var jo også crap når det kom på iPhone, men A versionen har ikke Norsk tekst eller tale engang

NDrive er konge til navigering. Har ikke prøvd noen andre program, men synes i hvertfall at det gjorde susen

Er NDrive mulig å få kjøpt utenfor Market?

Lenke til kommentar

Finnes det et notatprogram som kan synkes med notater i Outlook eller Google Docs?

 

 

 

 

.. eller Astrid. :)

 

Kan man synce Astrid mot google? Mot den "Huskeliste"? Finner bare i innstillingene der at den kan synces mot rememberthemilk.com eller noe. Evt noen andre programmer som funker på det? :)

 

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lese gjennom hele tråden. Kan du sende en link til en video eller noe, så jeg kan se denne appen. Vurdere å kjøpe desire vettu, så leter etter litt info osv.

Jeg husker ikke navnet, og synes ikke det er min jobb å søke gjennom tråden eller google for deg, når du skulle gjort det før du postet i utgangspunktet. [/surmaget]
Lenke til kommentar
Kan man synce Astrid mot google? Mot den "Huskeliste"? Finner bare i innstillingene der at den kan synces mot rememberthemilk.com eller noe. Evt noen andre programmer som funker på det? :)

Astrid kan bare synce mot RTM (noe den forøvrig gjør utrolig treigt, så jeg ga opp).

Disse kan synce med Google Tasks (de du kan få i Google Calendar):

SSI gTasks ToDo

gTasx

Har ikke prøvd dem, men mulig jeg gjør det nå. :)

Synes bare Astrid sin «Goal Deadline», som ikke er den samme som «[final] Deadline», er så smart.

 

Edit: Leste litt mer om det nå. Grunnen til at Astrid ikke syncer med google Tasks er at Google ikke har laget noe API for det. Ganske irriterende. Men SSI gTasks ToDo skal angivelig klare biffen for det. Skjønner ikke at Google ikke har utvikla Tasks lenger. De har faktisk ikke noe komplett system for todo og kalender på Android. Kalender-widgeten er elendig, Tasks synces ikke i det hele tatt. Håper dette bedrer seg etterhvert.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Er NDrive mulig å få kjøpt utenfor Market?

 

NDrive er kun mulig å laste ned som en 7 dager prøveversjon i Market.

Kart kjøper du i programmet. Ser at noen har problemer med betalingen, stopper opp, blir ikke fullført. Gikk greit for meg, kjøpte hele Europa for NOK 244,91. Røverkjøp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...