Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker ikke programmet selv så jeg har ikke sjekka holdbarheten i utsagnet hans, men tenkte jeg bare skulle opplyse om det.

 

 

Vet noen om en app evt innstilling som gjør at telefonen ikke aktiverer låseskjermen når skjermen skrur seg av? Sånn at jeg må skrivere den selv når jeg ønsker at tastene skal låses.

Lenke til kommentar

Anbefaler hvertfall ikke Juicedefender for strømsparing hvis du har HTC Hero. Det programmet fikk hele telefonen min til å gå i sirup. Tok flere sekunder før bilde av innringer kom frem, knapper forsvant når det ringer, ting reagerte ikke i menyene før jeg trykket mange ganger, alt gikk liksom bare totalt elendig. Avinstallerte det etter noen dager med trøbling, så ble telefonen som før igjen.

Lenke til kommentar

Det samme gjaldt for min. Tror det var en kombinasjon av den og SetCPU som gjorde telefonen min tilnærmet ubrukelig (som jeg har skrevet om i Hero-tråden). Syntes den begynte å bli litt sløvere etter at jeg la inn UltimateJuice, men etter å ha lagt til SetCPU i regnestykket rakk jeg knapt å boote inn i OSet før det frøys og jeg måtte ta ut batteriet gang på gang. Godt jeg hadde recovery på den.

 

 

Og folkens:

 

Husk å bidra til Det Beste fra Android Market ;)

Lenke til kommentar

Noen som har en litt spesiell klokke å anbefale? Noe alla sleeptracker klokka, eller den aplikasjonen til iphone som vekker deg når du sover dårligst innenfor et tidsvindu?

 

Kunne også egentlig tenkt meg en radioklokke hvor lyden starter veldig lavt med en valgt radiokanal og så blir høyere og høyere og kanskje piper når man absolutt må opp for å ikke få en brå oppvåkning.

Lenke til kommentar

Leter etter et par ting:

 

Iconer som ser bra ut. Hvilket program bør jeg bruke for å hente disse, og hvilket program bør jeg bruke for å bytte ut iconene på snarveiene?

 

Liker Widget Locker og mulighet til å få info på lockscreen, men savner info om ubesvarte anrop, meldinger og annen relevant info. Finnes der en lignende lockscreen app som kan dette?

Lenke til kommentar

Leter etter et program for å slette en app som er forhåndsinstallert på rom. Går inn på applikasjoner, inn på appen, men går ikke å avinstallere. Derfor program.

 

Jeg har root. HTC Desire.

 

Takk :new_woot:

Prøv fjerne med Root explorer

 

Finnes ikke ett som er gratis? Alt jeg blir å bruke den til er å fjerne det ene programmet regner jeg med.

Lenke til kommentar

Tips for Chrome-brukere som irriterer seg over at det etter det jeg kan skjønne, er komplett umulig å overføre bokmerker fra hjemmedatamaskinene til telefonen på en fornuftig måte. Har i dag forsøkt med alle mer eller mindre fjerne løsninger, men problemet er at Dolphin bare støtter en veldig primitiv form for mappeorganisering.

 

Løsningen er ChromeMarks, som gir deg Chrome-bokmernene nesten perfekt ordnet i mappene man har opprettet på PCen.

 

Chrome- og Dolphinbrukere som ikke vil betale ett og et halvt pund for ChromeMarks, har kanskje interesse av den nest beste muligheten jeg fant: Google Bookmarks er elendig, import fra Chrome eller Firefox likeså, men man kan eksportere Chrome-bokmerkene slik de ligger i Google Docs (når syncing av Chrome-bokmerker er satt opp i Chrome, som ikke bruker Google Bookmarks) slik at resultatet blir nokså pent i Dolphin.

 

Høyreklikk på Chrome-mappen i Docs, velg "Export", pakk ut fila og legg den i folderen TunnyBrowser på telefonens SD-kort - deretter kan den importeres med Dolphin-addonen Bookmarks to SD. Slett alle Dolphin-bokmerker først (lag evt backup) og alle nyopprettede bokmerkemapper. Metoden fungerer ikke for daglig synking av bokmerker, men er ok for en gangs masseimport.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...