Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig mye problemer med å oppdatere programmer på telefonen min, mest dem som ligger lagret på SD-kortet, må avmontere sd-kortet for så å installere siste oppdatering, så montere kortet igjen og flytte det over på sd-kortet.

 

Noen som har noe forslg til hva jeg kan gjøre?Formatere kortet i FAT32 på nytt?

 

Telefonen kjører vanlig Froyo uten root eller noe slikt!

 

EDIT1: Jeg prøvde å formatere kortet på nytt med FAT32, uten hjelp.

 

EDIT2: Jeg får stadig en "com.google.process.gapps" forced close melding på telefonen, kan det bety noe?

 

EDIT3: Endte opp med å slette alt, roote den og la inn OpenDesire, funker bra nå :)

Endret av everlong
Lenke til kommentar

Har hatt TrueCaller gratis en god stund nå. Vil det si at eg snart må betale for den?

 

Jeg har bare droppet å oppdatere TrueCaller, ser ut som jeg kan ha den gratis så lenge jeg ønsker.

 

Antar at det bare er siste versjon du må betale for.

TrueCaller har sluttet å fungere for meg nå, så da antar jeg at det ikke hjalp å ikke oppdatere appen.

Lenke til kommentar

Har hatt TrueCaller gratis en god stund nå. Vil det si at eg snart må betale for den?

 

Jeg har bare droppet å oppdatere TrueCaller, ser ut som jeg kan ha den gratis så lenge jeg ønsker.

 

Antar at det bare er siste versjon du må betale for.

TrueCaller har sluttet å fungere for meg nå, så da antar jeg at det ikke hjalp å ikke oppdatere appen.

 

Hej!

Det stämmer att TrueCaller slutar fungera. Skriv ditt RegisterID här på forumet så ser vi till så att du får förlängd prövotid för TrueCaller 2.0 så du kan testa o se om du vill ha den :)

Lenke til kommentar

Tenkte dette kunne være av interesse for de som bruker Barcode Scanner:

 

 

Dette er fra en tråd på XDA-forumet

I used watchdog for about a day and after using barcode scanner I got a warning from watchdog that barcode scanner, even though closed was gobbling up CPU cycles, again it was about 32%.

 

EDIT: just reinstalled watchdog as I had used barcode scanner last night, as soon as it installed it warned me that barcode scanner was using 94.4% of my CPU

 

Needless to say I'm looking for a better barcode scanner.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål som var litt dø-født å google svar på..

 

Å kjøpe Apps på Android Marked fungerer finfint...

Men hva er Appen bundet til? Mobilnummer? Mobiltelefon? Google-konto?

 

Om jeg mister/ødelegger Desire og kjøper en ny telefon, får jeg lastet ned Apps jeg har kjøpt, ligger det en oversikt noen sted.?

Eller skal jeg ta vare på appsene jeg har kjøpt selv i en backup eller noe?

Lenke til kommentar

Om jeg mister/ødelegger Desire og kjøper en ny telefon, får jeg lastet ned Apps jeg har kjøpt, ligger det en oversikt noen sted.?

Eller skal jeg ta vare på appsene jeg har kjøpt selv i en backup eller noe?

Når du logger inn med samme Googlekonto på din nye telefon går du inn på Market og trykker på Downloads. Der vil alle programmene du har betalt for ligge med en "Purchased"-tag på.

 

Programmer som Titanium Backup lar deg ta backup av programmer du allerede har på telefonen og restore de på en ny telefon. Jeg prøvde dette en gang og var ikke videre imponert så jeg valgte heller å gå gjennom lista over de programmene jeg bruker mest og laste ned de på nytt. Med Appbrains fast web installer går det lynraskt å laste ned programmer på nytt og prosessen blir helautomatisk (klikk på "install" på appbrain.com og telefonen laster ned og innstallerer av seg selv).

 

Tror det er knyttet til google kontoen din. Men når man har kjøpt et, vil det da være gratis i all fremtid med oppdateringer til det programmet?

Med mindre de gjør noen endringer så vil det være gratis og du kan laste det ned så mange ganger du vil og oppgradere det i all fremtid.

Lenke til kommentar

Det skader heller ikke å skrive ned en liste over de appene man bruker mest. Selv om det kan automatiseres, så vil en slik gjennomgang nå og da luke bort apper du egentlig ikke har bruk for. Så når det skal kjøres factory reset neste gang, gingerbread er jo ikke så langt borte, så har man en liten time arbeid og bare de appene man faktisk trenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...