Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen gi meg et forslag til et en enkel app jeg kan bruke til å skru av/på 3G og w-lan uten å måtte gå inn på menyen? Toggle Settings fungerer visst ikke på x10 mini pro.

 

Regner med du har begrenset plass til widgets. Jeg vil anbefale Quick Settings, som du får tilgang til gjennom statuslinjen. Du kan også gå direkte inn i quick settings gjennom søkeknappen. :)

Endret av Barabbas
Lenke til kommentar

Hvor får man egentlig Webkit fra? Fant ikke noe vettugt i Market og et Googlesøk gjorde meg ikke spesielt mye visere.

Webkit er nettleseren som kommer med telefonen. I hvert fall i min desire. Sannsynligvis i alle HTC-telefoner. Jeg har Webkit 3.1

 

Bare for å pirke litt: Webkit er programvaren som rendrer nettsiden, altså den viktigste delen av en nettleser, og veldig mange nettlesere både på mobiler og desktop bruker webkit.

 

Nettleseren som følger med som standard heter ikke webkit men benytter webkit til å rendre nettsidene i likhet med f.eks dolphin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har navn/link til en kalkulator som har mulighet for Modulus og gjerne også konvertering fra/til binært/oktalt/heksadesimalt? Enkelt og greit en kalkulator ment for programmering og matte tilknyttet programmering.

 

Har prøvd mange kalkulatorer og de er stappfulle av masse funksjoner, men har enda ikke funnet en som har modulus, noe som er svært merkelig da de som skriver apps er jo utviklere selv..

 

Kan noen gi meg et forslag til et en enkel app jeg kan bruke til å skru av/på 3G og w-lan uten å måtte gå inn på menyen? Toggle Settings fungerer visst ikke på x10 mini pro.

Vil anbefale deg å sjekke ut UltimateJuice som gir deg mulighet til å automatisk skru av data(2G/3G)/wifi når f.eks du er utenfor rekkevidde for et trådløst nettverk, du har skjermen av og lignende. Har også mulighet for å ikke skru av hvis det er aktivitet på mobilen (f.eks du streamer musikk via spotify m/skjermen av).

 

 

 

Endret av kjeksomanen
Lenke til kommentar

Noen som har navn/link til en kalkulator som har mulighet for Modulus og gjerne også konvertering fra/til binært/oktalt/heksadesimalt? Enkelt og greit en kalkulator ment for programmering og matte tilknyttet programmering. 

 

Har prøvd mange kalkulatorer og de er stappfulle av masse funksjoner, men har enda ikke funnet en som har modulus, noe som er svært merkelig da de som skriver apps er jo utviklere selv..

Ser ut som om NerdCalc har det du trenger.

Lenke til kommentar

Noen som har navn/link til en kalkulator som har mulighet for Modulus og gjerne også konvertering fra/til binært/oktalt/heksadesimalt? Enkelt og greit en kalkulator ment for programmering og matte tilknyttet programmering. 

 

Har prøvd mange kalkulatorer og de er stappfulle av masse funksjoner, men har enda ikke funnet en som har modulus, noe som er svært merkelig da de som skriver apps er jo utviklere selv..

 

Hva med WolframAlpha? Den burde ha det.

Lenke til kommentar

Takk for tipset jH-, den virket interessant, skal prøve den!

 

Og også takk for tipset til deg Unlimited LTD, hadde helt glemt WolframAlpha, men virker ekstremt overkill for mitt bruk.

 

Edit:

Nerdcalc var et finfint program det også som hadde AND/XOR etc som også er noe jeg faktisk kan få bruk for :)

 

Eneste jeg har å utsette på det er at den ikke lar meg konvertere fra andre ting enn hex/dec, så sendte mail og spurte om det var mulighet for å utvikle slik at man kan få binært og oktalt også :)

 

 

 

Endret av kjeksomanen
Lenke til kommentar

Noen som vet et program som lar meg øke volumet på hodetelefonene ut over det som de vanlige innstillingene tillater? - Skal bruke det for å bruke mobilen til musikkavspiller på stereoanlegget gjennom aux-inngangen. Da blir inngangsvolumet vanligvis litt for lavt, og lydkvaliteten tilsvarende dårligere fordi volumet og dermed forsterkningen på forsterkeren må opp.

Lenke til kommentar

Må man betale for å ha TrueCaller nå?

Er vel både gratis og betal-versjon om eg ikke tar helt feil.

Gratis er i 7 dager...

Fail. Inntil nylig har ikke gratisversjonen hatt noen tidsbegrensing.

 

 

SvartUtenSukker: Er noen custom roms som har høyere volum. Ligger en tråd et sted på xda om en mod for å få det, men kan ikke skjønne at det kan gi noe bedre kvalitet enn med en forsterker. Skulle tro forsterkeren kunne øke volumet mye mer enn mobilen uten særlig kvalitetstap.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...