Gå til innhold

Vi rusler rundt på TG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eget hall kun for TG?

blir vel litt smådyrt det tenker jeg.

Tja, "vi" klarte jo å hoste opp en del miliarder til operahuset så en liten miliard til TG burde ikke være et problem. TG er jo kultur i likhet med opera.

Neida, Vikingskipet funker flott som det er nå. Eneste jeg ville endret på er flere soveplasser.

 

og og så hindre at kald vind sniker seg inn på nakken til folk....

Lenke til kommentar
Norges varemesse er grisediger. Kunne nok vært bra å ha TG der. Den er jo praktisk nok delt opp i seksjoner, så da kan det være en helt egen og avskilt seksjon med stands, og en egen med shows osv. Hadde blitt dritbra :)

 

Der er jeg ikke helt enig med deg. Jeg syns TG er bra slik som det er i dag i EN hall. Skulle man delt det opp i flere haller så hadde det gått utover stemningen.

 

Når det gjelder den kalde vinden som er omtalte i tråden så vil jeg anta at det skyldes luftingen i nord/sørporten noe som er nødvendig for å holde det levelig i vikingskipet.

 

Ad. Norges Varemesse så mener jeg å ha hørt at det har vært problematisk med toalett/garderobefasiliteter på varemessen i forbindelse med tidligere arrangementer der.

Lenke til kommentar

Jeg synes det har vært mye dårlige "artikler" på hardware i det siste. Det er snart ikke verdt å bruke tiden sin på å lese lenger.

Til vanlig er det mye dårlig oversatte artikler fra engadget o.l og nå som det endelig er noe særnorsk som TG å skrive om så er det dette man kan frembringe, trist.

Lenke til kommentar
Norges varemesse er grisediger. Kunne nok vært bra å ha TG der. Den er jo praktisk nok delt opp i seksjoner, så da kan det være en helt egen og avskilt seksjon med stands, og en egen med shows osv. Hadde blitt dritbra :)

 

Der er jeg ikke helt enig med deg. Jeg syns TG er bra slik som det er i dag i EN hall. Skulle man delt det opp i flere haller så hadde det gått utover stemningen.

 

Når det gjelder den kalde vinden som er omtalte i tråden så vil jeg anta at det skyldes luftingen i nord/sørporten noe som er nødvendig for å holde det levelig i vikingskipet.

 

Ad. Norges Varemesse så mener jeg å ha hørt at det har vært problematisk med toalett/garderobefasiliteter på varemessen i forbindelse med tidligere arrangementer der.

Man kan åpne det til en stor hall... Med noen små deler som har lavere tak enn resten (perfekt til soveplasser eller lignende)

Lenke til kommentar

ELENDIG artikkel! Dette begynner å ligne mer og mer på itavisen :no: Det er synd å si det, men jeg får følelsen av at det er en 12åring som har skrevet dette. Det kommer ikke frem noen ting som er interessant å lese og som kan gi et innblikk i noe som helst.. Det blir kun nevnt noen korte setninger uten forklaringer og det stilles mange spørsmål som blir stående i løse luften.

 

Et eksempel:

 

"Noe annet spesielt? Noen meldinger til leserne på Hardware.no kanskje? – Nja, vi liker jo Hardware da (Og vi liker deg Vegard.. ;) )"

 

Hva i pokker er dette slags journalistikk?! Hva forventet du å få av svar? og ikke minst, forventet du at vi lesere hadde fikk noe ut av svaret? Totalt meningsløst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...