Gå til innhold

Hvordan gjøre questing minde kjedelig?


Anbefalte innlegg

Det er 1 år siden jeg spilte WoW og slutta pga at questing ble kjedelig og da ble det kun instances, men det tok for lang tid. Skal få en venn til og bruke en Scroll of Resurection. Noen som har no tips om hvordan jeg kan gjøre questing minde kjedelig?

 

Skal også kjøpe Logitech G11 tastaturet og tenkte på og lage comboer med G-tastene (feks Rend, Heroic, Heroic) men er det lov? En som sa at automatisering er i strid med reglene til Blizzard. Kan de oppdage det, og vil jeg bli bannet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men om det går så langt at du bare trykker G1 og så dreper den mobben selv går du nok for langt.

Hva om jeg trykker G1 OG G2 da? :p Tenkte vel bare og lage comboer for når jeg har 25 rage, 50 rage osv.

 

For å gjøre questing mindre kjedelig følg en leveling guide (Jame's). Da levler du effektivt og vet alltid hvor du skal.

Skal teste den ut, takker ;)

Lenke til kommentar

Ta opp vinduet få luft in ha en god del og drikke og fred og ro rundt deg ta på musikk og slapp av og en gang iblant tar du og stikker hodet ditt UT av huset og får deg litt ordentlig luft ^_^ også se på noen serier mens du spiller bare ta vinduet litt mindre og allways on top så funker det bra

 

og seff som sagt drikke / mat er must vis du virkelig skal bare lvl som %&¤# en dag eller 2 :p

Lenke til kommentar
Ta opp vinduet få luft in ha en god del og drikke og fred og ro rundt deg ta på musikk og slapp av og en gang iblant tar du og stikker hodet ditt UT av huset og får deg litt ordentlig luft ^_^ også se på noen serier mens du spiller bare ta vinduet litt mindre og allways on top så funker det bra

og seff som sagt drikke / mat er must vis du virkelig skal bare lvl som %&¤# en dag eller 2 :p

 

Har kjølebag som funker som kjøleskap på rommet mitt så drikke er ikke noe problem, men jeg går heller og lager meg noe og spise og ser litt TV enn å sitte powerlevle hele dagen!

Endret av Gunpig
Lenke til kommentar

Podcasts hjalp alltid for meg. Er generelt interessert i gaming og det er en drøss gode gaming podcasts der ute å samle på. Og er du ikke gamer utenom wow er det også masse wow podcasts skulle jeg mene. Joystiq f,eks.

NRK.no legger jo også ut alle sine radio sendinger som podcasts så vidt jeg vet. Masse å fylle ørene med imens du kvester der! Radioresepsjonen er jo en personlig favoritt :)

Lenke til kommentar

Jeg for min del slår igjel den kjedelig questetiden med å blabre med guilden over Ventrilo, venner over MSN og en sang trudlende i bakgrunnen. Questing er kjedelig i alle fall frem til du kommer til northrend (Veteran of the wrath gate er en genial god serie med quester med uventet avslutning).

Lenke til kommentar
Veteran of the wrath gate er en genial god serie med quester med uventet avslutning

 

Helt enig! De kunne lett laget flere questlines som denne. Når jeg gjorde denne følte jeg virkelig at de hadde tatt spillet til et annet nivå.

Filmer og historier fra warcraft spillene som tidligere er laget kunne fint blitt lagt inn i wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...