Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke det var tull, har alltid hatt lyst til å være en skikkelig badboy, så jeg får vel finne et par gamle bukser, sandpapir og pusse de slitte og hullete.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg liker gutter med Onepiece og Uggs! :)

De må selvfølgelig ha palestinaskjerf, New Era caps og alt annet som hadde sett helt forferdelig ut med Onepiece og Uggs.

Skikkelig hot!

:fun:

Skrevet
Håper ikke det var tull, har alltid hatt lyst til å være en skikkelig badboy, så jeg får vel finne et par gamle bukser, sandpapir og pusse de slitte og hullete.

Trenger jo hverken sandpapir eller gamle bukser for det da. Stikk innom Brandstad, så har G-Star masse ferdigvaskede/slitte bukser regner jeg med ;)

Skrevet
McBitch prøver med et heller dårlig forsøk å provosere. yay

Prøvde veldig lite, men seiret! Virker ikke som du er min største fan heller, så success.

Skrevet

En tur ut i New Yorks gater på nyttårsaften er virkelig tilfredsstillende da absolutt alle er pent kledd. Kvinnene i pene kjoler med flotte kåper, og mennene med de fineste dressene og buksene. Til og med barn på 3-4 går kledd med dress, peacoat og dresssko. Bildet kommer :)

Skrevet

Så The Boat That Rocked her for noen dager siden.

Må si at Quentin kler seg ganske kult.

Noe kan bli litt mye, men syns det ser bra ut.

billnighy.jpg

the_boat_that_rocked09.jpg

post-67076-1263159675_thumb.jpg

Syns den kaptein jakken er fet.

Skrevet

Synes det var litt krampeaktig, eg. Litt for åpenlys hipsterkid, brillene hjelper ikkje særs heller. Dessutan er veska totalt malplassert i forhold til resten av antrekket.

Skrevet

Tja, borsett fra at det ser ut som om han har på seg for korte tights, og at han av en eller annen grunn har på trenchen helt mongo ser det jo greit nok ut.

Skrevet

Er ikke helt fan av hans utførelsen av trenchen også (spesielt første bilde). Kan jo være at det ser bedre ut IRL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...