Gå til innhold

AMD eller Pentium


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt at AMD er bedre enn Pentium men at sistnevnte har bedre ytelse.

Heh? :shrug:

 

Når det gjelder hva du skal kjøpe, så er det så og si ett fett. Du får en bra prosessor uansett (forøvrig bør sammenligningen være AMD vs Intel)

Og som noen har antydet, så har nøyaktig dette blitt tatt opp ca 345634562456675 ganger før, så jeg anbefaler deg å lete litt her på forumet. Du vil nok finne mye lesestoff, men det er ikke sikkert du blir klokere.

Lenke til kommentar

Er krone-is bedre en SOLO is? Er blått kulere en rødt? Er led zeppelin bedre en pink floyd? Er ACDC bedre en Kiss? Er Kazaa bedre en Winmx? Er Erikson bedre en Nokia? Er Liverpool kulere en Manchester U? Er pepsi bedre en cola? Hører du forksjell på 320Kb/s og topp konvertert VBR? Hva er den beste bilen? Hva er den beste relgionen?

 

Hva er best av Intel Og AMD?

 

De er akkurat like gode, og grunnen til at alle er så flåsete er at om vi først begynner å diskutere dette så blir vi aldri ferdig. Og da mener jeg aldri. Mitt tips til deg er å ta en krone, og kast mynt. Og når du har funnet ut hvilken plattform du vil bruke, så skal vi gledelig hjelpe deg. Men du må selv bestemme hva du vil gå for. Se på det som en mandomsprøve :wink:

Lenke til kommentar
Har hørt at AMD er bedre enn Pentium men at sistnevnte har bedre ytelse.

Heh? :shrug:

 

Når det gjelder hva du skal kjøpe, så er det så og si ett fett. Du får en bra prosessor uansett (forøvrig bør sammenligningen være AMD vs Intel)

Og som noen har antydet, så har nøyaktig dette blitt tatt opp ca 345634562456675 ganger før, så jeg anbefaler deg å lete litt her på forumet. Du vil nok finne mye lesestoff, men det er ikke sikkert du blir klokere.

 

feil, det skal vere 345634562456676 ganger :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Har hørt at AMD er bedre enn Pentium men at sistnevnte har bedre ytelse.

Heh? :shrug:

 

Når det gjelder hva du skal kjøpe, så er det så og si ett fett. Du får en bra prosessor uansett (forøvrig bør sammenligningen være AMD vs Intel)

Og som noen har antydet, så har nøyaktig dette blitt tatt opp ca 345634562456675 ganger før, så jeg anbefaler deg å lete litt her på forumet. Du vil nok finne mye lesestoff, men det er ikke sikkert du blir klokere.

 

feil, det skal vere 345634562456676 ganger :lol::lol::lol:

 

:lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...