Gå til innhold

Anbefaling av DagsPris.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Support fra DagsPris.no

 

DagsPris.no sin supportgruppe sitter med mye kompetanse og vil være istand til å bidra med tips/hjelp som igjen kan bidra til at du slipper å sende inn varen. Du kan kontakte support via epost ([email protected]).

 

Dersom ikke produsenten kunne bidra til en løsning eller Komplett support har bedt deg søke om et returnummer, går du videre til Steg 3.

 

 

Jaja, kanskje ikke alt er laget selv :p

Endret av 07hedhauma
Lenke til kommentar

Får ikkje heilt godfølelsen av butikker som ikkje greier å lese korrektur på det som dei har kopiert frå andre butikker ein gong.

 

Dette har skjedd tidlegare og etter min hukommelse var ikkje dei nettbutikkene akkurat mors beste barn når det gjalt service og reklamasjoner.

 

I tillegg så er verken Mastercard eller visa-bildene linka til dei respektive sider. Noko eg meiner er eit krav i avtalen for å ha betalingsløysninger.

I tillegg får eg følelsen av heimesnekra løysning deluxe.

 

Mykje automatikk og datasjekking som ikkje fungerer slik det skal

f.eks ved endring av kundeinfo får ein beskjed om at det er lagret, men menyen en gjekk inn på er vekke.

 

Men det beste er at idioten som har koda dette ikkje har tatt høgde for at 0 kan vere første tall i postnummeret. Gratulerer med å utlukke 1/6 -1/4 av dei potensielle kundene grunna elendig programmering.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Merkelig at alle prisene er rett i underkant av prisene til Komplett.no(bortsett fra tilbudspriser). Enda merkeligere at man kan finne produkter på dagspris.no med komplett.no sine varenummer. Og få samme produkt.

 

Nå har eg ikke registrert meg for å se hva frakten blir men det var ingenting der som lokket.

Lenke til kommentar

Fikk nettbutikken anbefalt av en kollega som også var fornøyd med handelen. Servicen var i alle fall god. Fikk raskt svar på et spørsmål jeg sendte til kundeservice. Noen "barnesykdommer" vil det sikkert være i starten. Men det er nok et utrolig tøft marked. Spesielt i disse økonomisk urolige tider blir det spennende å se hvilke nettbutikker som blir igjen.

Lenke til kommentar

Var veldig enkelt design her ja, ser litt hjemmesnekret ut spør du meg. Jeg registrerte meg og hadde ingen problemer med det. Har lyst på en PSP, mulig jeg hopper i det.... de er billigst så vidt jeg kan skjønne.

 

Har uansett ikke særlig sympati for de største firmaene her i landet, pleier alltid å handle andre steder hvis prisen er riktig.

 

Skal tenke på det :roll:

Lenke til kommentar
Da hadde jeg glatt lagt på 100 spenn og kjøpt den hos MPX..

 

Deg om det. Personlig ser jeg ingen grunn til å betale ekstra bare for å handle av en av de største firmaene her i landet. Synes noe av sjarmen og servicen forsvinner når selskapene blir for store. Har liten eller ingen bekymring med å handle her all den tid det dreier seg om et AS. (som sikkert vil gjøre alt de kan for å få fornøyde kunder....)

 

Har fremdeles lyst på en psp...

Lenke til kommentar
Det er ikke få slike små foretak som har gått konkurs den siste tiden. Det bør man være oppmerksom på.

 

Det har du jo rett i, f.eks Pcutstyr.no tror jeg jeg ville vært forsiktig med å handle av nå om dagen.

Men å gå rundt å tro at alle firmaer går konkurs er å være i overkant føre var. Står fast på at jeg ikke har noen bekymring med handle her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...