Bjonski Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gjør dere klare til å fyre opp trials, gutar! http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=117101
Leoron Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gjør dere klare til å fyre opp trials, gutar! http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=117101 Jeg ser at det er en trial versjon man laster ned. Vil det si at man da må laste ned/ legge inn fullversjon av spillet om man velger å spille videre etter endt trial?
Endrogaz Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hæ? No blei eg forvirra her beerlover. Må man laste ned trial versjonen av spillet for og kunne spille trial account eller kan man bruke kjøpe versjonen av spillet? (som eg driver på og installerer no)
Sgt.Stav Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Trail versjonen er samma som live versjon. Du må ha hele spillet inn på maskina for og spille trail.
Suder Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Eneste problemet er hvis du vil fortsette å spille spillet etter trial, må du lage en ny account
Rata101 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Gå innom Dagbladet, så får dere med en kode som gir special items. http://www.dagbladet.no/2009/04/02/kultur/.../conan/5582221/
Merko Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Jeg ser at det er en trial versjon man laster ned.Vil det si at man da må laste ned/ legge inn fullversjon av spillet om man velger å spille videre etter endt trial? Jepp det må du. Trial versjonen tar 14gb, Fullversjon tar rundt 25-30gb
Merko Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hva da plan b? Trials er jo FunCom alltid har hatt. Bare se på Anarchy Online
HappyHerb Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Er det dette man kaller for "plan b?" ^^ FC håper sikkert at dette skal få flere spillere tilbake (AOC er faktisk mye bedre nå enn ved release), men en trial versjon per ce er ikke akkurat en "plan b". Nesten samtlige MMORPG jeg kan tenke på har, eller har hatt i perioder, en trial versjon. Selv WOW har trial versjon :-)
Rata101 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Hvilke item er det snakk om, noen som vet? Ekstra teleport til "kulturbyer" (hva nå det betyr), et item som gir ekstra damage, og en til jeg ikke kommer på hva var.
Snøspade Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Noe jeg kunne tenkt meg er en f.eks 14 dagers gratis spilletid til folk som har frosset kontoene sine. Latt de gamle spillerne komme tilbake gratis i to uker, uten de restriksjonene som mer eller mindre forbyr kontakt med andre spillre, og sett hvor mye som var forandret og forbedret. Eller er dette mulig å gjøre med den trialen som nå er kommet ut?
Atomics Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Noe jeg kunne tenkt meg er en f.eks 14 dagers gratis spilletid til folk som har frosset kontoene sine. Latt de gamle spillerne komme tilbake gratis i to uker, uten de restriksjonene som mer eller mindre forbyr kontakt med andre spillre, og sett hvor mye som var forandret og forbedret. Eller er dette mulig å gjøre med den trialen som nå er kommet ut? Akkurat nå er det kun Free Trials, og på dem må du alltid starte fra bunnen av. Det som du spør om er "Veterans Comeback" og det kommer i Mai/Juni en gang når patch 1.05 er testet og sluppet antar de fleste.
Snøspade Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Noe jeg kunne tenkt meg er en f.eks 14 dagers gratis spilletid til folk som har frosset kontoene sine. Latt de gamle spillerne komme tilbake gratis i to uker, uten de restriksjonene som mer eller mindre forbyr kontakt med andre spillre, og sett hvor mye som var forandret og forbedret. Eller er dette mulig å gjøre med den trialen som nå er kommet ut? Akkurat nå er det kun Free Trials, og på dem må du alltid starte fra bunnen av. Det som du spør om er "Veterans Comeback" og det kommer i Mai/Juni en gang når patch 1.05 er testet og sluppet antar de fleste. Mine bønner er hørt! Noen aning om hvor lenge det blir å vare? Et par uker kanskje?
Vemund Veien Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Eit par veker minimum - ein månad eller meir tippar eg er meir realistisk. Dei sa dei skulle ha 1.05 på testlive rimlig lenge for å tweake på ting siden det er så ufattelig mange endringar som kjem - noko som er ein god ting. FC har vel hatt nok av tilfeller der shit har komt ut for tidlig utesta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå