Gå til innhold

Free 'Age of Conan' trial now Live

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? No blei eg forvirra her beerlover. Må man laste ned trial versjonen av spillet for og kunne spille trial account eller kan man bruke kjøpe versjonen av spillet? (som eg driver på og installerer no)

Skrevet
Jeg ser at det er en trial versjon man laster ned.

Vil det si at man da må laste ned/ legge inn fullversjon av spillet om man velger å spille videre etter endt trial?

Jepp det må du.

Trial versjonen tar 14gb, Fullversjon tar rundt 25-30gb

Skrevet
Er det dette man kaller for "plan b?" ^^

FC håper sikkert at dette skal få flere spillere tilbake (AOC er faktisk mye bedre nå enn ved release), men en trial versjon per ce er ikke akkurat en "plan b".

Nesten samtlige MMORPG jeg kan tenke på har, eller har hatt i perioder, en trial versjon.

Selv WOW har trial versjon :-)

Skrevet
Hvilke item er det snakk om, noen som vet?

Ekstra teleport til "kulturbyer" (hva nå det betyr), et item som gir ekstra damage, og en til jeg ikke kommer på hva var.

• 4 uker senere...
Skrevet

Noe jeg kunne tenkt meg er en f.eks 14 dagers gratis spilletid til folk som har frosset kontoene sine. Latt de gamle spillerne komme tilbake gratis i to uker, uten de restriksjonene som mer eller mindre forbyr kontakt med andre spillre, og sett hvor mye som var forandret og forbedret.

Eller er dette mulig å gjøre med den trialen som nå er kommet ut?

Skrevet
Noe jeg kunne tenkt meg er en f.eks 14 dagers gratis spilletid til folk som har frosset kontoene sine. Latt de gamle spillerne komme tilbake gratis i to uker, uten de restriksjonene som mer eller mindre forbyr kontakt med andre spillre, og sett hvor mye som var forandret og forbedret.

Akkurat nå er det kun Free Trials, og på dem må du alltid starte fra bunnen av. Det som du spør om er "Veterans Comeback" og det kommer i Mai/Juni en gang når patch 1.05 er testet og sluppet antar de fleste.

Skrevet

Akkurat nå er det kun Free Trials, og på dem må du alltid starte fra bunnen av. Det som du spør om er "Veterans Comeback" og det kommer i Mai/Juni en gang når patch 1.05 er testet og sluppet antar de fleste.

Mine bønner er hørt! Noen aning om hvor lenge det blir å vare? Et par uker kanskje?

Skrevet

Eit par veker minimum - ein månad eller meir tippar eg er meir realistisk. Dei sa dei skulle ha 1.05 på testlive rimlig lenge for å tweake på ting siden det er så ufattelig mange endringar som kjem - noko som er ein god ting. FC har vel hatt nok av tilfeller der shit har komt ut for tidlig utesta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...