Gå til innhold

Aprilfest 2009 - sn0dig - inspirasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bare hive meg på den nesegruse beundringen av "Rester etter regnet".

 

Begynner å ta av med plastdyr nå. Morsom fremtoning på "Treefrog". Nesten plastaktig den kjuken som fungerer som utstillingshylle også. Synes faktisk at den sterke fargekontrasten gjorde seg her.

 

Visste for øvrig ikke at slike plastsaker var suicidale. "Nei nå orker jeg ikke mer!" er bra utført.

Lenke til kommentar
Kan bare hive meg på den nesegruse beundringen av "Rester etter regnet".

 

Begynner å ta av med plastdyr nå. Morsom fremtoning på "Treefrog". Nesten plastaktig den kjuken som fungerer som utstillingshylle også. Synes faktisk at den sterke fargekontrasten gjorde seg her.

 

Visste for øvrig ikke at slike plastsaker var suicidale. "Nei nå orker jeg ikke mer!" er bra utført.

 

Takker :) dyrene i Littlest petshop må jo få lov å ha følelser de og.. eller? :p

Synes det ser ut som at skilpadden har tårer i øyene, derfor mente jeg at den passet fint til den settingen :p

 

Du kunne laget en bok med bare sånne figurer på forskjellige plasser :D Artig :)

 

Finnes de som har gjort det. Lagd bøker, postkort, osv.

Lenke til kommentar
Synes det ser ut som at skilpadden har tårer i øyene, derfor mente jeg at den passet fint til den settingen :p

Når en sånn figur, eller en Care Bear, for den del, har det trist og leit og tenker på selvmord - hvem vil ta den seriøst, med et så søtt utseende? -"Jeg vil hoppe fra broa!" -"Nei, så søtt!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...