Gå til innhold

Gmail Labs nå på norsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvorfor nevnes ikke disse nye funksjonene her, så jeg slipper å gå til ekstern lenke for å finne det ut? :)

Artikkel-"forfatteren" er en notorisk copy-paster.

Edit: Så det ble lagt til, men utsagnet mitt er gyldig ;)

Endret av Mosess
Skrevet

"Nå er Google gjort muligheten tilgjengelig også for den norske Gmail-versjonen."

Jeg har sett "nå er" mye. Er det bare i mitt hode dette høres helt feil ut?

Skrevet
"Nå er Google gjort muligheten tilgjengelig også for den norske Gmail-versjonen."

Jeg har sett "nå er" mye. Er det bare i mitt hode dette høres helt feil ut?

Jeg kan ikke forstå annet enn at det er feil.

Skrevet

Hvorfor skulle dere nevne den store nyheten om FRAKOBLET MODUS til Gmail på denne dagen. Skulle ønske det snart ble tilgjengelig

Gjest Slettet-5a6f9
Skrevet

Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3.

Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti.

hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail.

Men det er det ingen nyhet i.

Skrevet
Det som ikke er tatt med i artikkelen er at G-mail (og Hotmail, Yahoo mail og flere) også støtter POP3.

Dermen kan man laswte ned alle mail, gjerne fra flere konti, til PC'en. Dermed har man full tilgang til _alle_ mail i _alle_ e-postkonti.

hvs som er nytt i det Google tilbyr skjønner ikke jeg. Det må i så fall være et program som automatisk setter opp POP3 mot G-mail.

Men det er det ingen nyhet i.

POP og IMAP er ikke eksperimentelle tjenester i Gmail og er derfor ikke tatt med i denne artikkelen som handler om at de eksperimentelle tjenestene i Gmail nå også er tilgjengelig i norsk versjon.

@ TAZHEL: Frakoblet modus er da tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...