Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Thorvaldo, hvordan går det for deg å spille LM? Jeg ønsker gjerne å spille spiss til vanlig, men det er det ofte mange som har, så jeg får vel være midtbane en del tror jeg. Er det greit om jeg spiller RM om vi ikke har noen ledige spiss-plasser og vi spiller samtidig?

 

Er greit om vi finner "faste" plasser å spille på;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger dere flere spillere? Jeg er ikke alt for god, og har bare spillet til låns for en viss tidsperiode fra en kamerat, så jeg vil uansett ikke ha mulighet til noe voldsomt langvarig karriere på laget deres, men er lysten på å teste ut klubb-opplegget, samt få tak i troféene som har med club-greiene å gjøre.

 

Mulighet for å bli med? Eventuelt som reserve, om laget er fullt?

 

PS: Har lite mulighet for å spille i påskeferien, da jeg reiser vekk på tirsdag.

Lenke til kommentar
Thorvaldo, hvordan går det for deg å spille LM? Jeg ønsker gjerne å spille spiss til vanlig, men det er det ofte mange som har, så jeg får vel være midtbane en del tror jeg. Er det greit om jeg spiller RM om vi ikke har noen ledige spiss-plasser og vi spiller samtidig?

 

Er reit om vi finner "faste" plasser å spille på;)

Går sikkert greit det. Kommer sikkert ikke til å stille opp så mye som dere, så det er jo bedre dere får velge plasser.

Er 34 ja men mere 16-18 i hue tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Kommer litt an på, men jeg regner med at det er flest ledige plasser som sentral midtbane eller forsvar. Hvor ønsker du å spille?

 

Når det ikke er så mange som spiller av gangen er det jo selvfølgelig flere ledige plasser ;)

 

Hva heter du på PSN?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Vi må få ordnet opp i hvilke posisjoner vi skal spille i. Vi har en liste fra før, men den er litt vel uoversiktlig også er det litt for mange som vil spille de samme plassene. Skriv derfor to posisjoner dere helst vil spille som også gir vi dere en tredje også. Det blir ikke helt førstemann til mølla, men er man tidligere ute er det litt større sjanse for at man får posisjonen, men hovedsaklig får man en som er best for laget.

 

Meg selv: 1. any 2. cb/cm 3. cm/cb

 

Også hvor jeg tror dere vil spille og kan passe:

volden: 1. st 2. lm 3. lb

luna: 1. st 2. cf. 3. any

thorvaldo: 1. rm 2. lm 3. any

tlf: 1. cdm 2. any 3.rb

2b: 1. cf 2. rm 3. any

kalken: 1. lb 2. r 3?

eivou: 1 st. 2. rb 3.cdm

 

Er ganske usikker på hvor dere andre skal spille. Kom med forslag på hvor de andre skal spille dere også ;)

 

Det vi trenger er ca. 4 spisser, 4-6 midtbaner og kanskje ca. 1-2 forsvarere på første- og andrevalg tilsammen. 3 som tilsammen fast tar cf og st, 3-4 som tar kantene, 1-2 som tar midten og kanskje 2 som tar beckene. Men det spørs om vi noen gang kommer til å spille noe særlig fler enn 4-5 av gangen. Og det er enklest for den som spiller any når forsvaret og den sentrale midtbanen ikke er styrt av andre medspillere.

 

EDIT: Vi har snart laget en klubblogo også, men tenkte at vi kunne ha en konkuranse om hvem som lagde den beste :p Den skal være noe lik denne skissen: post-123788-1238943817_thumb.jpg

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Har du lagt det ut slik at vi får lastet det ned da?

 

Nei, men dere kan jo bare se enten der eller her på diskusjon mens dere lager formasjonen selv, før en kamp.

 

Sindre gidder du å gjøre det Luna nettopp sa? Jeg får ikke gjort det nå siden jeg er i Trondheim ;)

 

Hvilke posisjoner ønsker du å ha, Luna?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Kommer litt an på, men jeg regner med at det er flest ledige plasser som sentral midtbane eller forsvar. Hvor ønsker du å spille?

 

Når det ikke er så mange som spiller av gangen er det jo selvfølgelig flere ledige plasser ;)

 

Hva heter du på PSN?

Forsvar eller midtbane høres greit ut, kan prøve meg litt frem i noen kamper :)

 

Har mulighet for å spille i kveld, om det skjer noe i dag.

 

Sender deg PSN ID på PM nu. Hva er dette dere snakker om at alle må laste ned?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...