Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerte Volden som ST nå?

 

EDIT: Nå har jeg satt opp en enkel nettside til FeskeFette SK, www.fsk.netii.net, det er bare for morskyld, men det er greit å ha et sted å sjekke formasjon etc. uten å logge inn osv. :!:

(Jeg er ikke ferdig med logoen enda og jeg skal selvfølgelig skrive mer på sida etterhvert.

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Halla.

 

Syns det var sinnsykt morro igår. Har ikke spilt noe særlig klubb jeg. Var uvant å se det på den måten. Også at alt virka et par ganger raskere.

Følte det satt mere i siste kamp. Fikk satt et par stikk pasninger som funka.... Vi grusa jo France for f... Ga ihverfall mersmak. Morro å prøve å spille en posisjon.

 

Sindre var helt fantastisk som "any" posisjon. Helt rå i forsvar vaffal :)

 

T

Lenke til kommentar

Takk for det Throvaldo. Jeg tror jeg burde være poteten i laget (først og fremst), Luna spiss, Volden spiss/kant, Thorvaldo kant (må jo prøve fler posisjoner også), 2b møtende spiss midtbane også vet jeg ikke helt med resten. "b har fikset en enkel hjemmeside for oss også :)

 

Måtte sjekke profilen din og hvor gammel du var Thorvaldo siden du sa at du ikke kunne spill får ungene var lagt ;) Er litt fett å ha en 34 åring med på laget som faktisk var ganske god til å spille. Resten av oss er vel 16-18 år eller noe sånt.

 

Hvis vi blir tre, er det noen som er med å spiller i kveld?

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...