Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte mot 2B'1 OG vant6-1!

Nice spilt btw =)

Second match 4-0 to me ==)

 

FY ASS DET FRI SPARKET VAR RÅTT!!!

 

At det går an å spille så sugent som jeg gjorde der, jeg har nok spilt for mye klubb i forhold til normale kamper, dette var skuffende :(

 

Sykt fint frispark der ja, sorry at jeg felte Evra på den måten :whistle:

 

Noen som er klare for et par kamper i kveld?

 

Skal vi si...

Garderoben kl. 20.00?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Det var gøy å spille i går kveld, men jeg tror nok heller vi burde spille litt tidligere å dagen, jeg merka at vi alle ble litt trøtte rundt 3-tiden :sleep:

 

Vi spilte egentlig ganske greit, men det var flere mål motstanderene ikke hadde fortjent, de fikk for mange flakse-mål og vi hadde nok ikke stolpen på vår side i går heller...dessverre

 

Må si det funka bedre med Luna som ANY!

 

Etter å ha testet ut chatroom-systemet må jeg si at jeg heller vil at vi skal snakke sammen på MSN, Steam eller Skype, det tar altfor lang tid før meldingene man skriver dukker opp.

 

Er det noen som er klare for kamp rundt 19.00? (må prøve å ikke spille i halvsøvne i dag :p)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

jeg ser dere har spilt en del kamper og at det er noen nye som har kommet. hvordan går matchene?

 

jeg skulle gjerne vært med å spilt med dere nå i påskeferien, men har bare mobilt bredbånd her på hytta :(

jeg blir med igjen på tirsdag da hvis det ikke blir masse lekser og sånt da :p:D

Lenke til kommentar
jeg ser dere har spilt en del kamper og at det er noen nye som har kommet. hvordan går matchene?

 

jeg skulle gjerne vært med å spilt med dere nå i påskeferien, men har bare mobilt bredbånd her på hytta :(

jeg blir med igjen på tirsdag da hvis det ikke blir masse lekser og sånt da :p:D

 

De siste matchene har gått grei spillemessig, men motstanderene har luck'a inn forjævlig mange mål... :thumbdown:

 

Det rare er at vi ofte spiller best mot slutten av kampene. Vi har ikke vært mer enn 3-4 personer samtidig, så vi bør prøve å få spilt et par kamper med 5-6 minst, det er mye morsomere :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...