Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Det må jeg også bestille. Må bare bestemme meg for om jeg skal ha det til PS3 eller Xbox360. Det er så vanskelig å velge! D:

 

Om det noen gang ville vært aktuelt å spille på PC, så ville jeg kjøpt til PS3, da følger det nemlig med Steam-lisens. Har også hørt rykter om kryss-platform mellom PC og PS3 på koop-delen, men jeg skal ikke banne på at det er sant.

Lenke til kommentar

Fable 3, ca 180 kr fra Amazon.co.uk

 

Jeg slo til på zavvi.co.uk på Fable 3 Collector's Edition for rundt 170kr selvom jeg skal skaffe pcversjonen også :p

Kjøpte også Football Manager 2011, 49kr på Elkjøp

Vet det er ikke spillrealitet det jeg sier her, bestilte også meg Samsung Galaxy Tab!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Det må jeg også bestille. Må bare bestemme meg for om jeg skal ha det til PS3 eller Xbox360. Det er så vanskelig å velge! D:

lol, fps på konsoll.

 

Ontopic:

 

Portal 2 - €34 - Steam

 

Jeg har selv forhåndsbestilt Portal 2 på Steam for lenge siden, selv om jeg generelt foretrekker FPS på konsoll. Det er smak og behag, punktum.

 

Nimbus - €5 Steam

Rush - €2,24 Steam

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må jeg også bestille. Må bare bestemme meg for om jeg skal ha det til PS3 eller Xbox360. Det er så vanskelig å velge! D:

 

Om det noen gang ville vært aktuelt å spille på PC, så ville jeg kjøpt til PS3, da følger det nemlig med Steam-lisens. Har også hørt rykter om kryss-platform mellom PC og PS3 på koop-delen, men jeg skal ikke banne på at det er sant.

Jeg kommer nok ikke til å spille Portal på PC, men jeg bestilte PS3-versjonen likeså. Bestilte også L.A. Noire. Begge til 399,- hver på Elkjøp. Håper de har vett til å sende dem hver for seg når de kommer ut, og ikke sender dem samlet. Jeg burde egentlig lagt inn 2 separate bestillinger, men jeg ble litt gira, så jeg glemte meg.

 

Har litt lyst på Fable 3 også. Er det co-op på det?

Lenke til kommentar

Det må jeg også bestille. Må bare bestemme meg for om jeg skal ha det til PS3 eller Xbox360. Det er så vanskelig å velge! D:

lol, fps på konsoll.

 

Ontopic:

 

Portal 2 - €34 - Steam

Nå er ikke Portal akkurat noe FPS.

 

Forøvrig kan jeg nevne at om du kjøper PS3-versjonen får du PC-versjonen gratis med på kjøpet(Steam antar jeg).

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Nå er det lenge siden iToMaN har kjøpt et nytt spill..

 

 

Father Frost og Aralon: Sword and Shadow HD til iPad på App Store er mine siste spillkjøp.

 

Gikk ikke lenge før jeg måtte kjøpe noe nytt nouse4aname :p

Alan Wake The Writer 280 MS points

Amnesia Dark Descent 7.50 euro på Steam

 

Hehe, det var jo gått en hel dag uten spillkjøp, så jeg begynte å lure :p

 

City of Secrets på iPad på App Store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...