Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Forhåndsbestilte meg Deus Ex: Human Revolution til PC på Siba for 148,-. Du får 200,- i rabatt der om du skriver inn denne koden FB4000VIP. Koden må brukes før 16. juni klokken 15:00.

Rabatten gjelder kun PC-versjonen, antar jeg.

 

Nei, rabatten gjelder på ALLE produkter, så lenge du handler for mer enn 200 kr i rabatt så får du 200 kr i rabatt, og fri frakt. Det betyr at du feks kan kjøpe Assassins Creed 2 for 19 kr, eller Dante's Inferno for 8 kr. Selv kjøpte jeg NFS Hot Pursuit for 99 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forhåndsbestilte meg Deus Ex: Human Revolution til PC på Siba for 148,-. Du får 200,- i rabatt der om du skriver inn denne koden FB4000VIP. Koden må brukes før 16. juni klokken 15:00.

Rabatten gjelder kun PC-versjonen, antar jeg.

 

Nei, rabatten gjelder på ALLE produkter, så lenge du handler for mer enn 200 kr i rabatt så får du 200 kr i rabatt, og fri frakt. Det betyr at du feks kan kjøpe Assassins Creed 2 for 19 kr, eller Dante's Inferno for 8 kr. Selv kjøpte jeg NFS Hot Pursuit for 99 kr.

 

Jeg gjorde nettopp et forsøk, men ble avvist.

 

Red.: Er vist flere som har hatt problemer. Skal slette cachen, og prøve igjen. Hvis ikke sender jeg dem en e-post.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte meg Deus Ex: Human Revolution til PC på Siba for 148,-. Du får 200,- i rabatt der om du skriver inn denne koden FB4000VIP. Koden må brukes før 16. juni klokken 15:00.

 

Slo til jeg her også :)

Måtte bare ha det til pc pga prisen og får nok 1080p uansett!!

Deus Ex: Human Revolution (PC) Siba.no for 148kr!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ok, samtlige mine ordre er.

 

Det er merkelig. Når jeg logger inn på Siba med min og min mors konto er begge ordrene der, og det er ingenting som tyder på at de er slettet.

 

For ikke å gå helt off topic, Zelda: Link's Awakening på 3DS eshop til 48,-.

 

2 forskjellige kredittkort kanskje?

 

Super Street Fighter 4 Arcade Edition PC, drøyt 180kr Amazon.co.uk

Lenke til kommentar

Ok, samtlige mine ordre er.

 

Det er merkelig. Når jeg logger inn på Siba med min og min mors konto er begge ordrene der, og det er ingenting som tyder på at de er slettet.

 

For ikke å gå helt off topic, Zelda: Link's Awakening på 3DS eshop til 48,-.

 

2 forskjellige kredittkort kanskje?

 

Super Street Fighter 4 Arcade Edition PC, drøyt 180kr Amazon.co.uk

 

Brukte samme kredittkort.

 

Super Mario Land på 3DS eshop til 32,-

Lenke til kommentar

Kinect, 599kr, CDON.no

 

Det er den beste prisen jeg har sett så langt, så jeg måtte bare slå til. Vet ikke helt om jeg kommer til å like den, men det blir iallefall gøy å teste Kinect for første gang.

 

Om ikke annet kan jeg bruke den til å navigere menyene når det nye dashboardet kommer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...