Gå til innhold

Aprilfest 2009 - sagat3 - Bli bedre kjent med utstyret


Anbefalte innlegg

Jeg liker bildet av jenta i snøhula. Det er ikke vanskelig å se at hu har det morsomt. Og kanskje erter hun de som er for store til å komme inn?

 

Angående båten du fant. Det ser ut som om noen måtte skynde seg unna, og bare stua båten inn mellom noen trær. Snakker vi et åsted?

Jeg har forresten en båt som er enda mindre klar for vannet. Den har ikke vært på vannet på 22 år, og mosen hadde tatt over hele båten. Nå har den i det minste kommet seg til garasjen vår. Blir spennende å se hvordan jeg løser oppussingsproblemet. I en alder av 17 år har jeg ikke engang bittelitt erfaring med å pusse opp noe i seg selv, og pappa er skeptisk. Båten skal nok bli ferdig i løpet av sommeren, det har jeg bestemt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. April: @ f/1.4

Liker dette godt for fargene og lyset, fin stemning.

 

5. April: "Huleboer"

Kjemepekoselig bilde!

 

10. April: Herr og Fru Dompapp

Min store favoritt blant dine så langt, det her er flott fanget og formidlet. Får en herlig glad-stemning i hele meg av å se på det!

 

12. April: Mer skog

Det her er litt pussig. Egentlig så har det mange "feil", men jeg liker det allikevel, kanskje fordi det blir nesten grafisk i all sin enkelhet?

Lenke til kommentar

14. April: Styggværet kommer

 

Dette bildet tok jeg på tampen av en fotofattig dag, bildet ble desverre overeksponert i noen punkter. Det er gjort en del etterbehandling av bildet, som hvitbalanse, kontrast, m.m.

 

post-111515-1239966234_thumb.jpg

 

f/2.8

30 sek

ISO 100

12mm

 

Olympus E-510

Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...