Gå til innhold

SPOILERS - Paradise Hotel 2009 (Norge) ADVARSEL!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Han har ikke vært med..

Jo, han har vært med. Det er ikke direktesendt, vettu.

SINNSYKE André Solvang

24.mar.2009 kl.23:34

Dere må skjønne det, jeg har ikke skrevet under på noe papir om å ikke spoile noe ;) deltagerne det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, muuuuligens (jeg tviler) har han vært med i serien, men ikke hittil av det som er vist på tv. Serien er heller selvsagt ikke direktesendt.

Skrevet (endret)

Så klart har de ikke lov til å si noe, bryter man kontrakte så er man jo ille ute. høhø :p

Men husk, det er flere folk under castingen/produksjonen enn bare deltakerene... altså 10talls personer.

Er alltid en tulling som sier(innenfor castingen /produksjonen) "njææ jeg kan ikke si noe.. nei, neinei.. okey da. vinneren er... men hysj, ikke si at det var jeg som fortalte" o.l.

Endret av laffe
Skrevet
Han har ikke vært med..

Jo, han har vært med. Det er ikke direktesendt, vettu.

Nei, han har ikke vært med... er ikke han sin blogg..

Skrevet (endret)

fra tv3 sine hjemmesider. Hvis du sejkker "Hva som skjer denne uken" ellerno. dessuten så har det spådd lenge/sagt at mats kommer tilbake.

Du kommer nok til å se flere kjente fjeser : )

Endret av laffe
Skrevet (endret)

Har nå oppdatert spoilers fram til 05.mai 09! =) Se førstepost, LINK. Ser ut som det begynner allerede med semifinale på 04.05.09.

Endret av baddis
Skrevet

Har hørt rykter om at Ida kommer inn neste uke, men er ikke 100% sikker. Kilden min er ikke sikker for å si det sånn... men kanskje kanskje! =)

Skrevet
Håper kilden din tar feil, orker ikke mer av Ida,.

Helt enig! Ser ut som at det blir krangel mellom mats og lene.. det er jo bra! Mats begynner å få opp øynene =)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...