Gå til innhold

SPOILERS - Paradise Hotel 2009 (Norge) ADVARSEL!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

laffe, du sier hvem som skal vinne, men du vil ikke komme med noen form for bevis (det at du har hørt det av noen, betegner jeg som bare dumt, da vet jeg også hvem som vinner, og det er alt fra ida og rune, ida og petter, petter og iris, kevin, negar, mats) Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å nevne en vinner hvis du ikke kan backe det opp, og jeg syntes det er bare dumt at du sier "du velger selv å tro på meg"" (mulig jeg omformulerte deg litt der, men det er sånn jeg oppfattet det.) .

Lenke til kommentar

Jeg gidder faen ikke komme ut med navn da for helvete, det må jo også du forstå? Ville du sagt navnet på personen du har fått hørt det fra og gitt "muligens" konsekvenser for den personen? Er jo det som er poenget!! Deltakerene skal ikke si noe før det har blitt avslørt hvem som vinner programmet.. MEN det er alltid noen som ikke klarer å holde det inn og sier det da til f.eks familier, venner osv.. Kontrakt vettu!. Signer man kontrakt, og bryter den så kan man få konsekvenser. Ikke at jeg vet om det vil gi han konsekvenser..

 

Men greit ;) du får tro det du vil da.

Lenke til kommentar
Laffe, du sa Petter og Ida skulle vinne alt, Ida røk ut jo, hva skjedde med din inside info??

Må laffe svare igjen?

 

Jeg gidder faen ikke komme ut med navn da for helvete, det må jo også du forstå? Ville du sagt navnet på personen du har fått hørt det fra og gitt "muligens" konsekvenser for den personen? Er jo det som er poenget!! Deltakerene skal ikke si noe før det har blitt avslørt hvem som vinner programmet.. MEN det er alltid noen som ikke klarer å holde det inn og sier det da til f.eks familier, venner osv.. Kontrakt vettu!. Signer man kontrakt, og bryter den så kan man få konsekvenser. Ikke at jeg vet om det vil gi han konsekvenser..

 

Men greit ;) du får tro det du vil da.

Da er det bare å vente til serien slutter, så får vi se info til laffe holder =) Er ikke verre enn det, det er ditt/deres valg å tro på det eller ikke.. Jaja, skjer hvertfall mye spenning framover, bare les spoilers på førstepost =)

Endret av baddis
Lenke til kommentar

Paradise Hotel (23)

 

Hva som kommer ut av Pandoras eske er aldri lett å vite, og i kveldens episode får Margrethe seg noen overraskelser da spørsmålene skal stilles. Dagen er noe mer behagelig for Lene, som får ta med seg en av gutta på en romantisk date.

 

 

Paradise Hotel (24)

 

Lene sitter med mye makt før kveldens parseremoni, og får følgelig en avgjørende rolle under seansen som sender en av gutta ut av hotellet. Med flere ulike allianser og mange bevisste spillere er det ikke mange som føler seg trygge før kveldens seremoni.

 

Ser ut som Lene blir lenge ihvertfall :p

 

 

 

Paradise Hotel (25)

 

Camilla sjekker inn på hotellet, og blir overrasket når hun oppdager kjente i sofaen.

 

Endret av schizo-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Paradise Hotel Ep 26

 

Deltakerne skal finne ut hvem som er den beste mexicaneren på Paradise Hotel. Temaet på hotellet er følgelig mexicansk, og deltakerne avholder en quiz for å se hvem som vet mest om landet de oppholder seg i.

 

 

Paradise Hotel Ep 27

 

Dette blir en veldig begivenhetsrik dag på Paradise Hotel, hvor konfliktlinjer bobler opp til overflaten. Når det er tid for Pandoras eske bobler det helt over for noen av deltakerne, noe som får store konsekvenser i spillet.

 

 

Paradise Hotel Ep 28

 

Det er torsdag og tid for ukens parseremoni. Deltakerne bruker dagen til å slikke sårene etter onsdagens dramatiske Pandoras eske. Samtidig biter jentene negler foran kvelden som sender en av dem ut av paradiset.

 

 

 

Ser ut som TV3 har sluttet og nevne navn i tv guiden nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...