Gå til innhold

Aprilfest 2009 - arnold_layne - Objektivsirkulering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange veldig bra bilder her - sterk tråd! :)

Nydelig IR, og stemningsfulle og kraftfulle svart/hvitt-bilder.

Kissing Ghosts var direkte nydelig, og for noen kurver i kontrastkaos!

Nydelig timing i Våren kaller, og fantastisk perspektiv i Mr. Totem og ..og breiflabb over alt. Lyset i Rått Parti var til å spise opp! ..Og Slettebakken kirke!! Og.. og..

 

Takk for en virkelig sterk måned, uten et eneste dødpunkt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Tusen takk til alle som tok seg tid til å kommentere i løpet av måneden. Jeg hadde aldri klart å motivere meg til å bruke så mye tid på dette uten dere.

 

Disse månedsfestene er virkelig lærerike. Jeg synes den gjennomsnittlige kvaliteten øker litt hver gang, så det er tydelig at det hjelper å trene også når det gjelder fotografering (men det burde vel ikke komme som noen bombe). I løpet av april tok jeg ca 2600 bilder fordelt på 2200 med D300 og 400 med D70IR (det er også inkludert uvanlig mange "fritidsbilder" pga påsken), så det er ganske tydelig at jeg er født inn i den digitale fotoverden (uten utgifter til film/fremkalling). Det neste jeg bør øve på er antakelig å få keepers-raten litt opp...

Lenke til kommentar

mange flotte bilder, men litt irriterende at du har vasset rundt i mitt nabolag (slettebakken) og tatt bilder... og ikke nok med det du har jammen reist opp på hytten min på hamlagrø, rettere sagt Holeberg, og tatt alle de bildene det var meningen at jeg skulle ta... skamme seg...

 

 

kanskje det er på tide at du trommer sammen en akam bergen eller akam bergsdalen samling.

Lenke til kommentar

Hehe, takk for kommentar. Jeg beklager hvis jeg har vært litt for nærgående... :)

 

Er enig i at vi burde få til en Akam-samling, men jeg har dessverre ikke anledning før mot slutten av juni. Men det jo bare å foreslå en konkret dato i Bergenstreff-tråden, så er det helt sikkert noen som blir med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...