Gå til innhold

printer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om de selger denne på komplett men HP 5552 er en meget god skriver! kjøpte den på Elkjøp for 1499kr...kan en oppløsning på 4800x4800 og den har en fargepatron som kalles for fotopatron, som gjør at bildekvaliteten på utskriften du gjør blir helst bare bedre enn de bildene som du får fra Kodak o.l. Blekkpatronene til denne skriveren koster ikke mer enn 250Kr på Elkjøp, dette er ganske billigt i forhold til blekkpatronene til HP 900-990 serien...der koster patronene 450Kr...

Lenke til kommentar

Har selv en Epson C40ux som jeg kjøpte billig.

 

Den suger helt totalt.

 

Er bingo om den vil fungere eller ikke, og fungerer den så er det alltid noe tull.

 

Kommer aldri til å kjøpe Epson igjen. Jada, jeg vet at jeg ikke bør boikotte Epson selv om jeg har vært uheldig med et produkt, men sorry, det gjør jeg denne gangen.

 

Hadde jeg blitt voldtatt av en person så hadde jeg nok ikke gått og prøvd meg på søstra rett etterpå.

 

Blir nok et annet merke neste gang.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte en HP deskjet 5550 for noen månder siden, betalte da 1499,- på koplett.no. Nå får du den for rundt 1200,- tenker jeg, rundt der en plass. Veldig fornøyd med denne, den har også fått noen "best i test priser." 8)
Er ikke det den samme som jeg har? det står 5552 hos meg da(det står på skriveren) men programmene sier 5550...koster ivertfall like mye...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...