Gå til innhold

AprilFest 2009 - tomsi42 - Ting som kan si dunk om natten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper den! Et brødristerbilde som klarer å engasjere meg litt, er et godt brødristerbilde.

:thumbup:

 

Dog er det litt synd med den utbrente flekken i bunnen av bilde. Olys "fantastiske" DR som slår til?

Er vel en kombinajson av det og slurvete lysmåling fra fotografen. Etterbehandlingen har også forverret situsjonen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Dog er det litt synd med den utbrente flekken i bunnen av bilde.

Er vel en kombinajson av det og slurvete lysmåling fra fotografen. Etterbehandlingen har også forverret situsjonen.

Du har i hvert fall bevart den varme fargen fra glødetrådene. Synes egentlig det var bra gjennomført. Hvis lyset i fronten oppleves som plagsomt, kan det jo evt. croppes vekk slik at bare gjenskinnet av det synes.

Lenke til kommentar

Utrolig for en blåfarge du har fått på skruehodet, det må være gjenskinn av noe blått formoder jeg. Delikat bruk av smal DOF, det gjør seg også bra at du har objekter av forskjellig farge i bakgrunnen.

 

Den lyden der er ikke minst irriterende når du faktisk sitter og skrur, og forstår at nå er det bare å ligge på alle fire og lete med lys og lykte den neste halvtimen.

Lenke til kommentar
Utrolig for en blåfarge du har fått på skruehodet, det må være gjenskinn av noe blått formoder jeg. Delikat bruk av smal DOF, det gjør seg også bra at du har objekter av forskjellig farge i bakgrunnen.

 

Den lyden der er ikke minst irriterende når du faktisk sitter og skrur, og forstår at nå er det bare å ligge på alle fire og lete med lys og lykte den neste halvtimen.

Mye irritasjon i slike skruer, ja. Hyggelig at du og dere andre likte denne lille oppstillingen. Blåfargen, ja - ingen poeng for å gjette hvilken farge det er på skjorta mi ;).

 

Tom

Lenke til kommentar

Bildet kommer litt sent, da laptopen min er ugrei for tiden ...

 

Dette bildet er for alle de som har våknet om natten av et sinnsykt brøl fordi en eller annen person følte for å gire ned og gi det lille ekstra kl. 04:42 på natta. Det skjedde meg en natt i Nice i det herrens år 1986. Det var ikke bare digg å ha hotellrom med utsikt over Promenade des Anglais ...

 

21. Born to be wild.

post-126935-1240355897_thumb.jpg

1/160s, f/8, 45mm, ISO 100

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Må innrømme at dette er en av de mer liflige lydene man kan våkne til selv om de kan komme på feil tidspunkt da.

 

Likte bildet.

 

Selv så blir jeg tilstadighet vekket av naboungene som sparker ball på skilleveggen mellom terrasene våre. Kan ikke si det er midt på natta da, eller jo... klokka halv ni på søndagsmorra er fortsatt natta når man har vært sent i seng. Kanskje det er en ide til et bilde?

 

edit: Du skulle fjerna støvet fra potta før du tok bildet forresten.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...