Gå til innhold

Abbonomang i FHM. For godt til å vere sant? Hjelp med betingelser osv.


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å abbonomere hos FHM, både fordi jeg liker å lese bladet, men også at man får en syyk velkomstpakke!

Det jeg lurer på er at det faktisk er like bra som det virker som hvis du ser HER, så ser du ting som Kun 119,00 kr. Du sparer: 422,00 kr. men er det slik?

Dette står også på sia dems:

 

 

* + Porto- og ekspedisjonsgebyr 49,50 kommer i tillegg. Portosats kan variere fra tilbud til tilbud, dette vil bli markert med stjerne. Hvis du har valgt et abonnement uten medfølgende gave er porto og ekspedisjongebyr 0 kr!

Når vi har registreret din innbetaling, mottar du din abonnementsgave.

Ekspedisjonstiden er 3 – 5 uker.

** 39.50 kr

*** Porto 39,50 kr

**** porto 39,50 kr

***** Porto 39,50

****** Porto kr 19.50

******* porto kr 29.50

******** Porto kr 29.50

 

Bladet udkommer 12 gange årligt, en gang per måned.

Abonnementsbetingelsene

Abonnementet løper til oppsigelse. Etter velkomstperioden mottar du automatisk FHM til kun kr 149,00 pr. kvartal (3 nummer). Du kan når som helst si opp abonnementet.

Du vil motta abonnementsgaven 3 - 5 uker etter at du har betalt abonnementet. Tilbudet gjelder ikke utenfor Norge.

Har du spørsmål angående ditt abonnement, ta kontakt med kundeservice på tlf eller på www.kundeservice.com

 

 

Tilbudet gjelder kun om du ikke har hatt abonnement på FHM de siste 6 mnd. Tilbudet gjelder ikke for utenlandsabonnement. Du må ha fyllt 18 år for å tegne abonnement. Det tas forbehold om prisendringer eller utsolgte varer.

 

 

 

Betyr dette at man kan bestille et tilbud med 3 utgaver av FHM, plus en eller annen gave, så avbryte abbonomentet? Og spare masse penger?

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, det er sant!

 

Bare husk å si opp abonomentet i godt tid før! Er vel det de håper du glemmer + evt få deg som fast kunde!

 

Men å spare "422 kr"

.... vel, jeg hadde ikke giddet å betale over 300 kr for Sjampo + paste fra Sexy Hair.

 

 

Ellers har jeg ofte gjørt det før - bestillt et godt tilbud og sagt det opp etter 3 utgaver og måttet premie ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det står nederst på sida du linket til i førstepost at du når som helst kan si opp abonnementet.

Jeg ville tatt kontakt (ringt eller sendt brev) etter jeg mottok første blad, og sagt at jeg sier opp abonnementet og kun ønsker de utgavene jeg har betalt for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...