Gå til innhold

Leie Dodge Viper i Florida - Noen spesielle aldersgrenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis har tenkt å ta oss en tur til Florida neste år, og da er leie av sportsbil med i planene :)

Jeg er 18 og han er 23 på den tid, men har hørt noe om at man må ha sertifikatet så og så lenge før man får leie slike biler, stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter du etter en generell regel?

Vil tro dette er opp til hvert enkelt selskap.

Noen leier ut 5millioner+ biler men kun til medlemmene av klubben osv.

Skrevet (endret)

Hertz, som er en av de største utleierne, opererer med en minimumsalder på 25 år, med et ekstra gebyr om man er yngre (ned til et absolutt minimum på 21), men for de dyrere bilene, noe jeg antar Dodge Viper er, gjelder ikke denne untaksregelen.

Endret av Gapwick
Skrevet

For å leie bilder som Dodge Viper i USA (iallefall Florida) må du være fylt 25 år.

Det er mulig at det kan la seg gjøre for personer over 21 år å betale ekstra, der varierer prisene på hvilken bil dere ønsker å leie. 21 år er absulutt minimumsalder.

Skrevet

Vet det ikke har noe med billeie å gjøre, men bare lurte på hvor i Florida dere hadde tenkt dere?

Var der i fjor selv og hadde leiebil - ikke noe fancy saker, men XFM på radioen gir god underholdning.

Tur ned til Key West står kanskje på planen? Da går det i samme tempo i 2 timer - sportsbil eller ikke ;)

- Myth -

Skrevet (endret)

Key West har jeg vært mange ganger, rundt 8-10 ganger, nydelig sted :)

Har tenkt å cruise med Oasis Of The Seas, så ender da opp på Fort Lauderdale når cruiset er over :D

Er ikke bestemt om vi skal til New York eller ned til Miami etter cruiset, men regner med at vi holder oss i Florida.

Endret av Mad_man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...