Gå til innhold

Earth Hour, slo du av lyset?

Andie93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg deaktiverer det lokale strømforsyningsanelegget sånn at ingen får lys på leenge.....

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Tror ikke jeg blir å skru av lysene.

Kunne ikke hele verden bare holdt pusten i 10 sekunder, da hadde vi spart ozonlaget for mye CO2.

Skrevet
Jeg tror jeg deaktiverer det lokale strømforsyningsanelegget sånn at ingen får lys på leenge.....

Haha genialt. Slå ut den sensoren som tar på gatelysene, bare å ta en lomlykt over. Så er hele gata mørkelagt.

Takk for tipset. Det skal jeg gjøre :p

Gjest Slettet+3124
Skrevet

Hvis alle holdt pusten i en time, så hadde det kanskje vært noe i dette..

Skrevet
Tror ikke jeg blir å skru av lysene.

Kunne ikke hele verden bare holdt pusten i 10 sekunder, da hadde vi spart ozonlaget for mye CO2.

Ja, for så å puste dobbelt så fort etterpå i mangel på luft...

Skrevet
Hvis alle holdt pusten i en time, så hadde det kanskje vært noe i dette..

Hvis vi hadde gått rundt og drept folk i en time? Hadde nok blitt ganske mindre co2 utslipp da!

Skrevet
Ja i morgen er det Earth Hour, klokka 20:30 til 21:30. Da skal alle lys være avslått, men kommer du til å slå av lyset?

Nei, lyset blir på.

Skrevet

Haha genialt. Slå ut den sensoren som tar på gatelysene, bare å ta en lomlykt over. Så er hele gata mørkelagt.

Hvor er den sensoren hen?

Skrevet

Hvor er den sensoren hen?

Hos oss sitter det er liten svart boks med et lys på. Hvis du lyser på den tror den at det er dag, så den skrur av gatelysene :p

Var en tur med bilen rundt i komunen, var ikke mange som hadde slått av :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...