Gå til innhold

Erfaringer rundt merket Skullcandy?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenker på å kjøpe nytt headsett til rundt tusenlappen. Skal brukes mest til film, spill og musikk. Har for øyeblikket et Sennheiser HD 200 som begynner å bli litt slitt. Har veldig lyst til å prøve merket Skullcandy. Men lurer på om disse er bare design og dårlig yd. Noen som har erfaringer rundt merket?

 

Tar også imot tips til andre headsett.

 

Takker for eventuelle tilbakemeldinger.

 

:)

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke noe voldsomt nei. ta heller Bose drit bra lyd!

Åh nei, Bose er nesten like overpriset. Hold deg unna både Skullcandy og Bose.

 

Sennheiser er et godt merke ja, må også legge til AKG, Beyerdynamic og Denon.

 

på Bose får du kvliteten da, som du ikke gjør på Scullcandy.

Bose er drit bra uansett, dyrt ja, men absolutt verdt det hvis du digger lyd:)

Lenke til kommentar

Bose kvalitet? Ikke tving meg til å le. Boses hodetelefoner er kun billigeproduserte plastdingser som bare gir fra seg stygg rumlende bass. Det er forbløffende hvor ofte ordene "overpriset" og "Bose" blir brukt i samme setning. Alle pengene blir brukt på aggressiv markedsføring, noe som i ettertid har fungert godt for dem.

 

Enten liker du overfokusert rumlebass, eller så har du aldri prøvd andre merker bortsett fra Skullcandy og annen jalla.

 

For å ramse opp:

Skullcandy = 100% image, 0% lyd

Bose = 100% markedsføring, 0% lyd

 

Før du svarer, råder jeg deg til å skaffe et par Sennheiser PX 100 eller Koss KSC75, og se hvordan dine 1500-kroners Bose-hodetelefoner blir til sammenligning. :p

Lenke til kommentar

Skullcandy er av dårlig kvalitet og blir fort ødelagt. Hadde Skullcandy lowrider for en stund siden. Joda, de så stilige ut, men kabelen ryker etter hvert. Lyden var ok, grei diskant, men manglet bass. Er nok greit å holde seg unna Skullcandy ettersom de finnes andre bedre merker.

 

Jeg vil ikke si at Bose er et dårlig valg. Er uenig at lyden er dårlig, og andre negative uttalelser annet enn at det kan bli noe dyrt. Har du pengene kan du gå for Bose. Vil du ha kvalitet og en god pris, da går du for AKG. Jeg har for øyeblikket AKG K450 og de funker utmerket. Du får dem for rundt 800-1000. Gå for dem!

Lenke til kommentar

Skullcandy er deffentlig bare snacks for øynene, lyden suger....

Jeg prøvde ut "skullcandy G.I" å jeg må si det er noe av det værste jeg har vært med på!

 

Jeg fikk det og synes det så ganske bra ut, men når jeg testet de ut var som om noe vrengte seg i ørene, ikke nokk med det jeg fikk ondt rundt og på ørene...

Det som skjedde var at de klemmete på ørene og i tillegg ligger oppå ørene så etter 10-20 min var ørene mine helt rød...

 

Så jeg sendte det tilbake i bytte mot AKG Dj518

http://www.akg.com/personal/K_518_DJ,pcati...,_psmand,1.html

I starten så presset det lit mot hode, men etter 1 uke med konstant bruk så ble den mer og mer behagelig og putene ble mykere:) veldig bra headset synes jeg;) fyldig bass og lukker ut all bakrundsstøy som bare det^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

En annen god grunn til å ikke velge Skullcandy, er at bøylen knekker bare du ser på den omtrent. Spesielt på Lowrider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde Scullcandy TI før, kult design, men lyden var ikke spessielt bra og bassen var fraværende, men så byttet jeg til ett par Skullcrushes, de med subwoofer. Det var en klar forbedring! Her var både bass og lydkvalitet bra, i tilleg var det komfortabelt. Men Kvaliteten er bare spørs.. greide å knekke det, så nå er jeg på utkikk etter ett nytt headset. Tviler på at det blir Scullcandy.

 

:wee:

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

Jeg har et Skullcandy headset jeg kjøpte for noen år siden. Tøffe hodeskaller på sidene, og Skulcandylogoen, samt to nagler på bøylen (hvis det er det det heter?:O). Jeg skal være erlig og si at det alle sier med lyden er litt overdrevet. Det er ikke grusomt dårlig lyd, men ikje veldig bra lyd heller... Så hvis du tenker på lyd, burde du ikke gå for Skullcandy..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...