Gå til innhold

Brukerne liker ikke Facebook-design


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk klager for mye fordi de ikke er vant til det. Som sist gang Facebook ble endret :p da klaget folk også, så ble de vant til det og klaget på det nye som kom nå. Så De blir nok vant til det :D

 

Synes det er blitt mye bedre jeg, selv om jeg ikke bruker Facebook så mye.

 

Det er vell ikke alltid det at folk blir fornøyde/vant til det. Det er en grense for hvor lenge folk gidder å klage, og hvertfall når facebook er såpass store at de kan kjøre over store deler av brukerne der.

 

Er vell mange som har blitt litt "avhengige" av facebook også, merker selv at det var en periode jeg var der litt for mye.

Bruken min har gått fra flere ganger daglig til 3-4 ganger i uka nå etter designskiftet, så selvom jeg ikke liker designet er jeg alt i alt fornøyd da jeg får mer tid til andre ting =)

Lenke til kommentar

Det var forsåvidt bedre en 2. designet, men jeg foretrekker fremdeles det første. Jeg gidder forsåvidt ikke å klage og hyle, men jeg merker at interessen min for Facebook ganske enkelt dabber av med de hyppige designforandringene. De slo igjennom med et rent og ryddig design, i stor kontrast til Myspace o.l., men jeg tror de til slutt vil floke seg inn i den samme ballen som de andre sidene og dø en langsom død.

 

Hvis jeg ville hatt Twitter, så hadde jeg brukt Twitter. Ingen grunn til å bringe Twitter til meg gjennom redesign av FB.

 

EDIT: Forøvrig tror jeg ikke folk slutter å klage fordi de blir vant med den nye designen og ender opp med å like den. Jeg tror de klager, finner ut at det ikke hjelper en dritt, og gir opp. Det er grenser for hvor lenge man gidder å klage på noe slikt, uansett hvor mye man misliker det. :)

Endret av Woundweaver
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Leste bloggen til en av designerne bak som forklarer hva som er tanken bak enhver ting. Og det er ganske mye research det er snakk om som ligger til grunne for enhver endring.

 

Og egentlig forstår jeg ingenting over hva folk syter over, jeg la egentlig ikke merke til en ting jeg. Bortsett fra at fonten var litt større? Ellers er det jo temmelig likt og enhver person med noen få hjerneceller må vel klare å navigere seg rundt?

 

Tror 99% av grunnene til at folk "misliker" designet er at de er konservatoriske. Er så sykt teit med sutringen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...