Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, alt etter behovet. Om sommeren snuser jeg vel max 3 bokser i uken, helst 2. På vinteren går det 3-4 bokser, alt ettersom hva jeg driver med osv.

I det siste så har det bare blitt mere og mere snus på meg ...

Skrevet

Ser ikke poenget med å snuse da. Jeg venter jevne mellomrom og får meg heller et skikkelig nikotinsjokk fremfor å kun dekke behovet mitt. Det er både billigere og bedre!

Snuser 1 til 0,5 bokser i uken.

Skrevet

Hmm, har ikke snust på én uke og fire dager nå, problemet er ikke å slutte, men det at jeg VIL snuse. Noen andre som erfarer det?

Ja, dette er også grunnen til at jeg snuser og ikke har gitt meg. Ønsker ikke å slutte, jeg nyter det.

• Liker 1
Skrevet

sitter nå med en n&j i leppa, nyyyyyyyter det :D

Det er en av de beste porsjon snusene, helt klart. Har alltid hatt lyst til å prøve løsen, men den er enten ute av produksjon eller så er den bare et sjeldent syn.. :/

• Liker 1
Skrevet

mm. av det jeg har smakt liker jeg den helt klart best. :) menne, tips til en annen porsjon snus som jeg kan prøve? ikke skruf, helt forferdelig snus i mine øyne. :p som er lett og få tak i? :p

Skrevet (endret)

sitter nå med en n&j i leppa, nyyyyyyyter det :D

Det er en av de beste porsjon snusene, helt klart. Har alltid hatt lyst til å prøve løsen, men den er enten ute av produksjon eller så er den bare et sjeldent syn.. :/

Den har jeg tittet på også, er i Drøbak å besøker familien og skal ut og titte etter løs da :)

EDIT: Ikke tittet på, men etter* xD

Endret av GeneN
Skrevet

Hmmm...ingen av dere fjortisene som har oppdaga Lucky Strike Nites enda? Eller er det bare meg som ikke har orket å pløye meg gjennom de 30 siste sider med "åssen skal jeg unngå å bli ferska med snus, jeg er bare 12 år gammel" eller "hvor mye koster et tårn med Skruf i Sverige?" eller "fy faen, digg med en iskald prell under leppa nå!!"

Skrevet

Er Montecristo en kvalitetsnus? Jeg tenker på at tobakken er fra selveste Cuba, og Montecristo-sigarene er jo meget gode...

Skrevet

Er Montecristo en kvalitetsnus? Jeg tenker på at tobakken er fra selveste Cuba, og Montecristo-sigarene er jo meget gode...

Jeg synes den er veldig god, men er lei den etter en boks. God og kjøpe nå og da :)

Skrevet

Hmmm...ingen av dere fjortisene som har oppdaga Lucky Strike Nites enda?

Forventer du et svar med den tonen der?

Rolig, Tweed er en velkjent troller. Ikke noe å bry seg med.

Skrevet

Montecristo er god, ble lei noen par bokser.. Men god sånn iblant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...