Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
hei.

Nå har jeg ikke snust på 5 dager uten om en stk løs general når jeg var full. Altså jeg har sluttet!!!

 

Og det går helt fint, anbefaler alle og gjøre det samme.

Har prøvd, men må bare ha meg en prell når jeg sitter foran PC'en. Har gått fra en boks løs om dagen, til en boks løs i uka. Føler meg ikke som en snuser lengre ^^,

Lenke til kommentar
hei.

Nå har jeg ikke snust på 5 dager uten om en stk løs general når jeg var full. Altså jeg har sluttet!!!

 

Og det går helt fint, anbefaler alle og gjøre det samme.

Har prøvd, men må bare ha meg en prell når jeg sitter foran PC'en. Har gått fra en boks løs om dagen, til en boks løs i uka. Føler meg ikke som en snuser lengre ^^,

hehe, bra det da. Jeg syntes det er verst når jeg har spist en god middag og er drit mett.

Lenke til kommentar
noen som haer forslag til snus som jeg kan kjenne efekten ta ? bruker skruf sterk nå og kjenner ikke noen ting

2 Skruf sterk på en gang, og når du har vendt deg til det så tar du 3 på en gang, og når du har vendt deg til det så tar du 4 på en gang. Eller ta en pause fra snusinga eller bruke en svakere type i en periode for så gå på de sterke igjen.

Lenke til kommentar
Skruf Ekstra Sterk :D Funker flott, sterkere enn General Ekstra Sterk, smaker som vanlig Skruf :D Godkjent

 

General ekstra sterk er nok sterkere i nikotin enn Skruf ekstra sterk.

 

http://buysnus.com/snusbrand/General_Extra...rk_Portion.aspx

 

http://buysnus.com/snusbrand/Skruf_Strong_Portion.aspx

 

Der ser du at Generalen har 15mg nikotin per porsjon og skrufe'n har 14mg per porsjon.

 

Edit: Mulig jeg tar feil nå, for jeg fikk øye akkurat nå på Buysnus.com at Skruf Extra Strong Portion kommer strax inn for salg og det virker som om den er sterkere enn Generalen sin iforhold til nikotin.

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...