Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest bruker-141017
Prisene i sverige øker de også, men det er fortsatt mye billigere enn i norge. Ligger nok rundt 350kr for et tårn.

 

10 pakker i ett tårn?

 

35 kroner boksen.

Skambillig

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg digger de små snusene, mini fra Mocca og Catch. Jeg bare lurte på hvem som er sterkest av de snusene, om noen vet det.. Også har jeg lyst på en snus med nikotin i. Noen anbefalinger? Jeg har en Mocca mint i kjeften nå, og den er sånn passe grei. Noen andre anbefalinger? :)

 

Grunnen til de små poser, er at man går på skole, og læreren slår hardt ned på snus :p

Endret av Møreboy
Lenke til kommentar
Hei! :)

 

Jeg digger de små snusene, mini fra Mocca og Catch. Jeg bare lurte på hvem som er sterkest av de snusene, om noen vet det.. Også har jeg lyst på en snus med nikotin i. Noen anbefalinger? Jeg har en Mocca mint i kjeften nå, og den er sånn passe grei. Noen andre anbefalinger? :)

 

Grunnen til de små poser, er at man går på skole, og læreren slår hardt ned på snus :p

Prøv 01 og 02. 02 er sterk versjonen. De er formet på en mer avlang måte slik at de synes mindre, men om det synes er veldig individuelt og varierer fra person til person :)

Lenke til kommentar
01 og 02 er et helt eget merke, altså du har den nok ikke hos deg :)

Åja, sånn sett ja :)

 

Hvilken butikk har de den i tilfelle da? Kan ikke huske å ha sett den..

 

Men tar fortsatt gjerne imot tips om de små portionene snus også.. Mocca, Catch, osv.. :D

Endret av Møreboy
Lenke til kommentar
01 og 02 er et helt eget merke, altså du har den nok ikke hos deg :)

Åja, sånn sett ja :)

 

Hvilken butikk har de den i tilfelle da? Kan ikke huske å ha sett den..

 

Men tar fortsatt gjerne imot tips om de små portionene snus også.. Mocca, Catch, osv.. :D

 

Her i området er er den kun å få hos mix og rema 1k...

 

Men btw; en bekjent sa at han hadde kjøpt et tårn med Thunder til 150 spenn ved svenskegrensa. Det MÅ være bullshit?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017

På skolen min er det greit sålenge man ikke spytter og griser overalt :woot:

 

Men, jeg smakte Skruf Xtra Sterk idag, herregud!

Beste jeg har prøvd :D

Smaker ikke mye, akuratt passe, og jeg skulle teste hvor lang tid før den begynnte å renne siden jeg syntes det tok lang tid, så hadde den i 4-5 timer og den begynnte ikke å renne, så jeg ga opp :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...