Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Det jeg lurer på og blir ganske irritert, er hvorfor folk mener skruf er "fjortiss" snusen. Det er jo en god snus?

Grunnen til det tror jeg er fordi det er flest ungdommer under 18 som snuser akkurat den snusen, iallefall de jeg kjenner som er 14-15 og snuser bruker skruf.

 

Men det er irriterende å høre, "åja, snuser du den fjortis snusen eller ?", så det er jeg enig i.

Selfølgelig er det en god snus, syns den er bedre enn de fleste.

Lenke til kommentar
Ja, sorry.

Har prøvd Ettan porsjon og løs, rl porsjon og løs, general porsjon og løs og skruf tranebær.

 

Hva med en skruf stark løs? :whistle:

Men du kan jo alltids prøve en av de andre snusene som Montecrits, Gøteborgs voldtekt, L.D , Grov og alt det der.

 

lol, hele svaret ble helt teit. Er stup trøtt

Lenke til kommentar
Er det sant at N&J portion spiser opp leppa mest?

 

Njæ, tror jeg bare er tull.. Er forsåvidt begynt å snuse General maxi portion, er jo dritgodt :D Deilig å ha en stor pris under leppa men som ikke skaper masse gris og faen når den skal kastes.. kommer anmeldelse på den asap btw

Lenke til kommentar
Har en boks N&J nå, siden de ikke hadde mer skruf igjen, skjenner at jeg blir lei meg når jeg putter den under leppen... kødda, nei men jeg syntes den er litt for søte for en eller annen rar grunn.

 

N&J falt ikke i smak hos meg. Jeg blir egentlig litt kvalm av smaken, synes den er for sterk og ja, på en måte litt søt. Jeg er en general mann som foretrekker litt sur sitron med tobakk x) Kjæresten til broder'n, av alle personer, snuser N&J.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...