Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det farlig å svelge snus?

Kommer vel helt an på mengden.

 

Har selv svelgt 3 bleier når jeg sovnet på do etter en hard kule, magen reagerte med å spy det opp igjen, og det hjalp nok ikke noe serlig på magesåret. :p

 

Agh som jeg savner å snuse.

 

Jeg slutta pga damen ikke likte det, veldig anti-tobakk.

Er ca 6-7 mnd siden jeg sluttet, men har sug selv den dag i dag!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Er det farlig å svelge snus?

Det er ikke farlig å svelge snus, men man blir oftest veldig kvalm av det, og vil kaste opp ganske kraftig.

Hvis du svelger en posjonssnus vil det være sannsynlig at du blir kvalm og begynner å kaste opp. Når man bruker snus daglig vil kroppen tilvennes stadig større mengder med nikotin, men det vil likevel være slik at nikotin er giftig i større mengder, og symptomer på forgiftning er: blekhet, svette, kvalme, svimmelhet, diaré og hodepine.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg så hadde jeg holdt meg unna denne tråden da. Man blir utrolig frista til å starte opp igjen da. Nå holdt jeg meg bare en uke da men uansett..

 

du sprekker nok snart skal du se, etter det jeg har ertfalt er det ikke første gangen du prøver og slutte ;)

 

 

Moralsk støtte er alltid viktig :whistle:

Lenke til kommentar

Göteborgs Rapé er en sinnsykt god snus, både som pose og løs. Synes løsvarianten er hakket bedre smaksmessig, men den får man ikke tak i her i landet, med unntak av taxfree. Er usikker på styrken, så skal ikke uttale meg om det, men tipper det er rundt 8 mg/g. (Kan være riv ruskende galt av meg)

Lenke til kommentar
En kompis skal til Sverige, hvilken portion snus burde han kjøpe med til meg? Jeg har spurt om probe whiskey portion, noen flere forslag?

 

Du kan jo prøve knox løs. Det sies at den er utrolig god. Har ikke fått prøvd den enda. Eller du kan prøve skruf sterk white, det er bare til å prøve seg fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...