Lovegame Skrevet 26. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2012 Ble helt gal av å være i Sverige i en uke, fikk ikke kjøpt Nick and Johnny NOEN steder Har snust LD og KNOX og gud vet hva. Godt å være hjemme med godsnusen igjen. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Knox Løs er god, da. Lenke til kommentar
Broes Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 spør igjen, noen som vet om man kan kjøpe snus i albir, spania? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 spør igjen, noen som vet om man kan kjøpe snus i albir, spania? Kanskje du finner noen nordmenn eller svensker som selger fra sjappa si. Ellers vet jeg ikke, men litt tvilsomt kanskje. Hvorfor ikke kjøpe med fra Norge? Flyplassen f.eks., billig også om det betyr noe Lenke til kommentar
mkgleez Skrevet 27. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2012 Jeg har snust Skruf Xtra Stark Portion en liten stund, men merker i grunn ikke noe særlig til nikotinen lenger dessverre. Jeg vurderer å hoppe over til Løs nå, i og med at jeg har hørt den inneholder litt mer nikotin. Stemmer dette? Med hensyn til snusen jeg har snust til nå, hvilken Løs snus bør jeg hoppe over til? Og hvordan baker jeg den? Aldri prøvd Løs før. Jeg er lei av å ikke merke noe lenger..... Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) *helt feil* Endret 28. juli 2012 av Hestvik Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Jeg har snust Skruf Xtra Stark Portion en liten stund, men merker i grunn ikke noe særlig til nikotinen lenger dessverre. Jeg vurderer å hoppe over til Løs nå, i og med at jeg har hørt den inneholder litt mer nikotin. Stemmer dette? Med hensyn til snusen jeg har snust til nå, hvilken Løs snus bør jeg hoppe over til? Og hvordan baker jeg den? Aldri prøvd Løs før. Jeg er lei av å ikke merke noe lenger..... Det er helt normalt å "ikke merke noe" etter aktiv snusing, og løs er nødvendigvis ikke noe sterkere, men den kan inneholde mer nikotin avhengig av hvordan du baker den (stor, medium, liten-pris). Selv liker jeg godt General Ekstra Sterk Løs og vanlig orginal. Men om du vil lære deg å bake kan Rödalacket bli ett godt valg Håper noe av dette hjalp deg. EDIT: hvordan baker du? hmm, det er ganske mange måter å bake på, men jeg søkte på youtube og fant videoer der som hjalp mye! Så sjekk ut det, om du ikke får dreisen på det får du kjøpe deg en Icetool eller prismaster Endret 28. juli 2012 av Grannystyle Lenke til kommentar
Wells Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Har i det siste begynt å irritere meg litt. Irritasjonen gjelder Skruf Slim Xtra Stark Portion. Dette er sikkert vanlig, men snuser ikke annet så tenkte jeg skulle sjekke. I hver porsjon så er det slik at tobakken er presset inn på enten høyre eller venstre side, ligger aldri jevnt fordelt midt i porsjonen. Når jeg har snusen inne over lengre perioder pleier den ene siden å skli ned nettopp fordi tobakken ikke er jevnt fordelt i porsjonen. Dette gjør at det begynner å renne ekstra på den ene siden. Tenkte jeg bare skulle spørre om det var flere som hadde merket det samme? Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 du kan jo bare ta og løsne tobakken inni posen, slik att den blir jevnt fordelt og klemme den flat så den blir mer sammensatt igjen eg pleier selv og gjøre dette men på slutten tek og tar langsidene mot kverandra, slik at det blirm ei som ein "tønne", det er bare fordi eg liker og ha snusen slik formet i leppa... antageligvis fordi eg har regulering Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg har fått en vane å klemme litt på snusen, slik at det blir jevnt fordelt. Man kan også "knipse" litt på porsjonen for å løsne opp snusen. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Selv pleier jeg å klemme for å løse opp (da blir det jo automatisk litt jevnere fordelt) og så rulle litt på den før den havner under leppa. Du overlever nok de (kanskje) 30 sekundene det tar deg Lenke til kommentar
Wells Skrevet 29. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2012 Føler at det hjelper noe å klemme, men får det fortsatt ikke ordentlig fordelt. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Øvelse gjør mester Du får riste og klemme og rulle til du lærer deg hva som funker best; ordner seg til slutt Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Selges Romeo Y Julieta i Norge? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som vet hvor strenge svenskene er på aldersgrense vedrørende snus? Er strandet i Sverige i over 1 uke, med tom boks. Lenke til kommentar
Wells Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Hva renner mest? Slim Skruf Xtra Sterk eller vanlig Xtra Sterk? Og har vanlig Xtra Sterk hvite poser? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Noen som vet hvor strenge svenskene er på aldersgrense vedrørende snus? Er strandet i Sverige i over 1 uke, med tom boks. Vet ikke. Men er vel ikke værre enn å prøve? Spør de etter leg, så bare si du har glemt å ta med og forlat butikken. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 06 er best Lenke til kommentar
Wells Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Skal til Sverige om en ukes tid. Har sålangt ikke snust annet enn Slim Skruf Xtra Sterk, lurer på om noen kan anbefale meg noe å kjøpe en pølse av, og hvor mye det koster. Har lyst til å prøve noe nytt, helst ikke mindre sterkt. Takker. Lenke til kommentar
Wells Skrevet 30. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2012 Sjekka litt rundt på nettet, står at Nordby senteret ikke har det beste utvalget jeg har sett, andre butikker som selger snus i det kjøpesenteret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå