Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kosta 30 spenn på Deli de Luca ja. Men alt er jo dyrt der. Hva koster en 0.5 plast brus der? 28kr? Burn er også jævla dyrt (ca. 28 kr på sånne steder), men det er jo 0.25L eller noe sånt. Så alt i alt ikke så ille pris! Smaken var god, minnet noe om Burn men også mye om Urge. Prøv den! De hadde nettopp fått brusen levert der jeg kjøpte den, så den var ikke satt inn i kjøla enda engang. Men allikevel var den veldig god! Må da være knallgod når den er kald!

Lenke til kommentar
Kosta 30 spenn på Deli de Luca ja. Men alt er jo dyrt der. Hva koster en 0.5 plast brus der? 28kr? Burn er også jævla dyrt (ca. 28 kr på sånne steder), men det er jo 0.25L eller noe sånt. Så alt i alt ikke så ille pris! Smaken var god, minnet noe om Burn men også mye om Urge. Prøv den! De hadde nettopp fått brusen levert der jeg kjøpte den, så den var ikke satt inn i kjøla enda engang. Men allikevel var den veldig god! Må da være knallgod når den er kald!

Åja da så! Har aldri vert der skjønner du ;)

 

Men da er jeg spent på å se hva den koster i vanlige matvarebutikker :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en på Deli de Luca (dyrt) i går. Koblet ikke helt at den hadde noe med Urge å gjøre før jeg så at det var Coca-Cola som laget den.

 

Jeg kan bekrefte RCP-88s teori: Den er knallgod når den er kald. Sitter og drikker den nå.

 

Liker at den kommer i 500ml bokser i stedet for 250ml eller 330ml som burn og battery kommer i.

 

 

EDIT: Og her var beviset:

img406.th.jpg

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Dersom den er mye søtere enn vanlig Urge tror jeg det vil føre til mye kvalme :p

Søtere, men ikke på en ekkel måte.

 

Smak den når den kommer i butikkene der du bor.

 

EDIT: Det var et svar på Dr3as spørsmål? Som blandevann vet jeg ikke, men for seg selv er den ikke ekkelt søt.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...