Gå til innhold

Vil jeg bli mindre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dessverre ingen før/etterbilder, men det merkes i fjeset. Det er masse dobbelthake og annet valpefett som er borte, spesielt over hoftene og lårene. Mindre i overkroppen også, slankere.

 

Livsstilen er endret slik at jeg ikke spiser mer enn jeg må, uansett hva det er. Masse kondisjonstrening og en del styrke(skal bli mer styrke utover nå, for ikke å bli helt borte. Vil bytte ut fett med muskler!). Bare det egentlig, også heller kylling/kalkun pålegg istede for noe annet på brødskiva. Det siste jeg spiser er spesielt potetgull! Ellers er det ikke store greiene altså:)

Lenke til kommentar
84,5 kg idag!

 

Nettopp jogga langtur med en venn nå, som er blitt inspirert av mitt vekttap. Trent styrke og tatt badstue, og spist sunn frokost.

Skal man under 80 da tro? Er igjen mageflesk nederst på magen enda som jeg skulle ha blitt kvitt!

 

Du er meget god hvis du klarer dette :p

men husk at du kan ikke senke rutinene dine mye, da går det opp igjen! Har troen på at du klarer å komme deg under 80 mot sommeren :)

 

dæven, du er god!

Lenke til kommentar
84,5 kg idag!

 

Nettopp jogga langtur med en venn nå, som er blitt inspirert av mitt vekttap. Trent styrke og tatt badstue, og spist sunn frokost.

Skal man under 80 da tro? Er igjen mageflesk nederst på magen enda som jeg skulle ha blitt kvitt!

 

Du er meget god hvis du klarer dette :p

men husk at du kan ikke senke rutinene dine mye, da går det opp igjen! Har troen på at du klarer å komme deg under 80 mot sommeren :)

 

dæven, du er god!

 

Litt gira igjen nå på å gå for fult for under 80 kg. Har fri de første ukene i sommer så har masse tid til å trene og det skal da ikke være noe problem kjennes det ut som. Vil trene mer styrke helst enn kondisjon og bytte ut fett med muskler.

Lenke til kommentar

Koser meg med sommerferie om dagen jeg og! Blir ekstra mye trening nå som jeg har mye fritid, da kan jeg også tillate meg en is når jeg vil. Utrolig godt med sommer, og over 10 kg mindre. Takk alle sammen som har bidratt i tråden!

 

Mye klisje over det jeg skriver, men det er jo sant! :)

Endret av kneggknegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...